Tuesday, 30 April , 2024
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است

  • کد خبر : 288550
  • 21 بهمن 1402 - 14:07
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دهه فجر را نماد مبارزات ملت ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت شاهنشاهی عنوان کرد که نتایج آن در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید.

وی با اشاره به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به ایران اسلامی، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، سرآغاز شکست‌های پی‌درپی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شد، فرهنگ مقاومت و پایداری را به‌عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

وی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ زلزله‌ای در جهان پدید آمد که در ادامه به‌رغم تلاش‌ها و توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان برای شکست و فروپاشی آن، ساختار قدرت در دنیا را به هم ریخت، نظام سلطه را فروپاشید و نشان داد که می‌توان سلطه‌گر نبود و زیر بار سلطه هم نرفت و اکنون ایران اسلامی در آستانه برگزاری جشن ۴۵ سالگی انقلاب، در اوج اقتدار و عظمت و در سایه خودباوری، اعتمادبه‌نفس و جرات انقلابی با دستاوردها و پیشرفت‌های خیره‌کننده خود در عرصه‌های مختلف میان ۲۰ کشور نخست دنیا قرار گرفته و کارآمدی و موفقیت آن به حقیقت غیرقابل‌انکار عصر حاضر تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: تردیدی نیست ملت مجاهد و فهیم ایران جریان‌ها و شخصیت‌هایی که به دلیل تعلقات جناحی و گرایش‌های سیاسی، مطامع دنیوی و نگاه افراطی به بیرون، تاکنون مانع تکثیر و اوج‌گیری پیشرفت‌ها و دستاوردهای ناشی از ایستادگی و استقامت نظام برابر تحریم‌های دشمن در عرصه‌های فراتر از حوزه دفاعی و نظامی شده‌اند را نخواهند بخشید و از آحاد دستگاه‌ها، نهادها، کارگزاران و مدیران امروز کشور نیز انتظار دارد باتوجه‌به فراهم بودن بسترها برای تحقق گام دوم انقلاب و نیل به افق‌های روشن آینده، موانع و مشکلات موجود در مسیر زندگی عزتمندانه به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت خانواده را باهمت و همدلی و مدیریت جهادی و انقلابی مرتفع سازند.

عطاری گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: مردم ولایت‌مدار و انقلابی پلدشت فردا هم‌زمان با سراسر کشور رأس ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع پلدشت راهپیمایی خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288550

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه