Wednesday, 1 May , 2024
8
امام‌جمعه پلدشت:

حضور در انتخابات ادای یک وظیفه ملی و دینی است

  • کد خبر : 288383
  • 15 بهمن 1402 - 1:00
حضور در انتخابات ادای یک وظیفه ملی و دینی است
امام‌جمعه پلدشت گفت: مهم‌تر از اینکه به چه کسی رأی بدهیم حضور در پای صندوق‌های رأی است، این حضور ادای یک وظیفه ملی و دینی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی غروب امروز در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: دشمن از ماه‌های گذشته برنامه‌های خود را با محوریت عدم شرکت در انتخابات شروع کرده‌اند که باید نسبت به آن هوشیار بوده و بابصیرت عمل کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حضور در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: مهم‌تر از اینکه به چه کسی رأی بدهیم حضور در پای صندوق‌های رأی است، این حضور ادای یک وظیفه ملی و دینی است.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین نقش بسیار مهمی در این میان دارد، همه موظف هستیم در این زمینه جهاد کنیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: دشمن با تمام توان برای ضربه‌زدن به کشور آمده است اگر اندکی به اطرافمان نگاه کنیم چهره‌های عبوس و چشم‌های خون‌گرفته دشمن را می‌توانیم ببینیم و صدای دندان‌هایی که از روی غیظ نسبت به انقلاب اسلامی به هم ساییده می‌شود بشنویم.

طالبی گفت: در چنین شرایطی انسان باغیرت هیچ‌وقت کشور خود را رها نمی‌کند از طرفی قهر با صندوق برای قهرکننده هیچ فایده مثبتی ندارد و انسان عاقل کار عبث انجام نمی‌دهد، این کار نه‌تنها فایده مثبتی ندارد؛ بلکه بدترین اثر منفی را نیز دارد؛ چون موجب ورود انسان‌های نالایق به حساس‌ترین مرکز تصمیم‌گیری کشور می‌شود و یک فرصتی عظیم از دست می‌رود.

وی تصریح کرد: انتخابات تجلی نقش‌آفرینی مردم در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.

وی اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد از بین تأییدشدگان در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند و به‌نوعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

امام‌جمعه پلدشت افزود: کسانی که با آرای مردم به‌عنوان مسئول و نماینده انتخاب می‌شوند نیز باید با خدمت به مردم و تلاش در مسیر توسعه آبادانی و رفع مشکلات دین خود را نسبت به مردم ادا کنند.

طالبی گفت: انتخابات از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که باید همه نقش آن را در افزایش اقتدار ملی تبیین کنند.

وی تصریح کرد: امروزه بر همه واجب است در حد توان زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با شکست در پروژه تحریم اقتصادی به جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی روی آورده و درصدد اجرای نقشه‌های شوم خود در ایران است.

امام‌جمعه پلدشت افزود: جنگ رسانه‌ای راهبرد مهم دشمنان برای تضعیف کشور است و امروز سیرک رسانه سازمان تروریستی منافقین با حضور سیاستمداران ضدایرانی با دعوت به تبلیغات و شایعه‌پراکنی در حال نمایش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288383

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه