Friday, 19 April , 2024
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت خبر داد ؛

حضور تیم‌های دندانپزشکی در روستاهای محروم پلدشت

  • کد خبر : 281669
  • 13 شهریور 1401 - 8:00
حضور تیم‌های دندانپزشکی در روستاهای محروم پلدشت
گروه جهادی وارث و معاونت سلامت ، آموزش پزشکی و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بار دیگر آستین همت را در راستای حل مشکلات و کاستی های شهرستان بالا زدند.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: گروه جهادی وارث و معاونت سلامت ، آموزش پزشکی و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بار دیگر آستین همت را در راستای حل مشکلات و کاستی های شهرستان بالا زدند.
وی تصریح کرد: اردو‌های جهادی روایت زندگی جوانان مؤمن، مهاجر و جهادگری است که یکی از بهترین و لذتبخش‌ترین دوران زندگی خود را برای خدمت به نیازمندان کنار گذاشته و با دلی مملو از عشق و اراده‌ای آهنین، بی‌هیچ خواسته و ادعایی جاده‌های صعب‌العبور را طی می‌کنند تا به دورترین و محروم‌ترین نقاط ایران برسند.
وی اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که تعداد زیادی از دانشجویان و نخبگان این سرزمین در کنار شهروندان عادی، گرد هم آمده و گروه‌هایی را تشکیل داده‌اند تا خدمت به نیازمندان و محرومان را به بخشی از کار و زندگی روزمره خود تبدیل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه این گروه به مدت ۱۴ روز در شهرستان مستقر است، افزود: در این ایام گروه جهادی وارث با همکاری معاونت سلامت ، آموزش پزشکی و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بالغ بر ۱۵۰ بیمار را در روستاهای محروم شهرستان پایش کرده است.
به گفته وی این تیم ۳۰ مورد جراحی دندان، ۳۲ مورد ترمیم دندان، ۷ مورد درمان ریشه دندان و ۶۰ مورد رادیوگرافی تشخیصی را بصورت کاملا رایگان ارائه داده است و ارائه خدمات همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=281669

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه