Friday, 19 April , 2024
9

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به مقامات آمریکا و استکبار بود/ عوامل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان منتظر پاسخ سهمگین اقدام خود باشند

  • کد خبر : 270131
  • 26 بهمن 1397 - 15:15
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به مقامات آمریکا و استکبار بود/ عوامل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان منتظر پاسخ سهمگین اقدام خود باشند

امام جمعه پلدشت گفت: استکبار بخاطر اینکه نتوانست شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحمل کند دست به اقدام تروریستی زد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به شکرگذاری  نعمت ها گفت: انسان باید لذت و زیبایی های دنیایی و آخرت را آنطوری که خداوند می خواهد درخواست کند، شکرگذاری نعمت ها منجر به فزونی نعمت می شود.

وی تصریح کرد: شکرگذاری نعمت، انسان ها را از بلایا حفظ می کند.

وی اظهار کرد: خداوند باغبان انسان ها است و هر نعمتی که به انسان عطا می کند از روی لطف بوده و باید شکرگذار آن باشیم.

امام جمعه پلدشت ضمن تقدیر از مردم ولایی شهرستان پلدشت بخاطر حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود:  حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به مقامات آمریکا بود و به دشمنان و استکبار نشان داد ملت ایران لحظه ای از آرمان ها و خون شهداء کوتاه نمی آید.

به گفته وی مسئله مهم و کلیدی در راهپیمایی۲۲ بهمن این بود که مردم فریب دشمنان را نمی خورند و سازش و تسلیم در برابر استکبار را نمی پذیرند.

طالبی با محکومیت اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان و شهادت ۲۷ نفر از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار بخاطر اینکه نتوانست شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحمل کند دست به اقدام تروریستی زد.

وی تصریح کرد: نشانه هایی از دست داشتن سازمان های جاسوسی برخی کشورها در این اقدام تروریستی وجود دارد، دشمنان و استکبار بداند که با این چنین اقداماتی نمی توانند بر اراده آهنین ملت ایران تاثیر بگذارند و به زودی پاسخ کوبنده ای را دریافت می کنند.

وی با اشاره به بیانیه‌ مهم رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت چهل‌سالگی انقلاب با جوانان ایران اظهار کرد: نادانسته‌ها را جز با تجربه‌ی خود یا گوش سپردن به تجربه‌ی دیگران نمیتوان دانست. بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده و ندیده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنا فداه) است، نزدیک کنید.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دشمنان این موضوع را درک کرده اند که با اقدامات نظامی نمی توان به ملت ما تاثیری بگذارند و در تلاش برای نفوذ بر افکار وقلب مردم هستند.

به گفته وی شعار ما می توانیم باعث شده است با گذشت ۴ دهه از انقلاب، انقلاب ما محکمتر و استوارتر از سایر انقلاب ها به سمت اهداف خود حرکت کند.

طالبی گفت: امید و خوش بینی به آینده یکی از محورهای مهم است و بدون توجه به این مسئله مشکلات حل نمی شود.

وی تصریح کرد: علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزّت ملّی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی از توصیه های دیگر است.

امام جمعه پلدشت افزود: تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران، زیان های بی‌جبران اخلاقی و اقتصادی و دینی و سیاسی به کشور و ملّت ما زده است؛ مقابله با آن، جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه میطلبد که باز چشم امید در آن به شما جوانها است.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=270131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه