Thursday, 2 May , 2024
13

تیم فوتسال پلدشت مقابل سردشت به برتری رسید

  • کد خبر : 260729
  • 01 اردیبهشت 1396 - 12:06
تیم فوتسال پلدشت مقابل سردشت به برتری رسید

تیم فوتسال پلدشت با برتری در مقابل سردشت توانست سه امتیاز بازی را کسب کرده و با مجموع شش امتیاز پس از تیم فوتسال پیرانشهر در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش آرازسسی، بعد از ظهر امروز در دور دوم رقابت‌های فوتسال قهرمانی دسته یک آذربایجان غربی مرحله برگشت با انجام یک دیدار به کار خود پایان داد.

در این دیدار تیم فوتسال پلدشت به مصاف سردشت رفت و در همان دقایق ابتدایی توانست گل اول بازی را به ثمر رساند و یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه نیمه اول تیم فوتسال پلدشت در یک بازی برتر توانست دو گل دیگر به ثمر برساند و با نتیجه سه بر صفر از تیم فوتسال سردشت پیش بیفتد.

تیم فوتسال سردشت برای جبران گل‌های خورده حملات خود را بیشتر کرد و موفق شد در دقیقه ۱۸ یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم فوتسال پلدشت به  پایان رسید تا هر دو تیم برای استراحت راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم تیم فوتسال سردشت بازی بهتری انجام داد و توانست در دقیقه ۲۹ گل دوم خود را به ثمر رساند و اختلاف را به یک گل برساند.

در دقیقه ۳۴ بازی تیم فوتسال پلدشت موفق شد در یک ضدحمله گل چهارم را وارد دروازه تیم فوتسال سردشت بکند و با نتیجه چهار بر دو از حریف خود پیش بیفتد و این برتری را تا پایان حفظ کند.

تیم فوتسال پلدشت با برتری در این دیدار توانست سه امتیاز کسب کند و با مجموع شش امتیاز پس از تیم فوتسال پیرانشهر در جایگاه دوم قرار بگیرد.

دور سوم این مسابقات فردا صبح برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال استان و قهرمان لیگ دسته یک مشخص شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=260729

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه