Sunday, 5 May , 2024
14

توزیع بسته های آموزشی در بین دانش‌آموزان محروم پلدشتی

  • کد خبر : 274496
  • 09 اردیبهشت 1399 - 12:29
توزیع بسته های آموزشی در بین دانش‌آموزان محروم پلدشتی

مدیر آموزش و پرورش پلدشت گفت: در راستای عدالت آموزشی، بسته های آموزشی از طرف کارشناسان آموزش و مدیران مدارس چاپ و بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری محروم این شهرستان توزیع شد.

احمد قربانی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به توزیع بسته های آموزشی در بین دانش آموزان محروم گفت: در راستای عدالت آموزشی، بسته های آموزشی از طرف کارشناسان آموزش و مدیران مدارس چاپ و بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری محروم این شهرستان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: این تعداد بسته آموزشی بین دانش‌آموز که به اینترنت دسترسی ندارند، توسط راهبران آموزشی، مدیر و معلمان توزیع می شود و این در حالی است که در برخی موارد همکاران آموزشی به نحو احسنت در حال اتمام کتاب های درسی هستند.

 

وی اظهار کرد: از اولین روز تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری کرونا، اکثر معلمان در عرصه مجازی با احساس مسئولیت و بدون اجبار فعالیت می‌کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش پلدشت افزود: با آغاز به کار شبکه شاد تمام معلمانی که امکانات لازمه را دارا هستند در این شبکه حضور فعال دارند.

 

به گفته وی کلاس های عشایری شهرستان که به علت دسترسی‌نداشتن به گوشی هوشمند و اینترنت از این شبکه بی‌بهره هستند ولی معلمان ما با جدیت هر روز در محل با تولید بسته‌های آموزشی و محتوایی سعی می کنند، هیچ دانش آموزی از چرخه آموزشی دور نماند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=274496

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه