Saturday, 4 May , 2024
14

تمام قرارداد ها مطابق با شعار سال تنطیم می شود/ تخصیص تسهیلات اشتغالزایی در زمینه مشاغل روستایی و توسعه بخش های محروم کشور

  • کد خبر : 266532
  • 08 اردیبهشت 1397 - 9:00
تمام قرارداد ها مطابق با شعار سال تنطیم می شود/ تخصیص تسهیلات اشتغالزایی در زمینه مشاغل روستایی و توسعه بخش های محروم کشور

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت در راستای تحقق و حمایت از شعار سال کلیه قرارداد های خود را مطابق با این شعار تنظیم می کند.

هادی باقرنژاد در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت در راستای تحقق و حمایت از شعار سال کلیه قرارداد های خود را مطابق با این شعار تنظیم می کند.

 

وی در خصوص اشتغالزایی برای جوانان تصریح کرد: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا تسهیلاتی که در زمینه مشاغل روستایی و توسعه بخش های محروم کشور برای شهرستان در نظر گرفته شده است جذب و در خدمت همشهریان قرار بگیرد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت افزود: حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت تخصیص یافته است و افرادی که ثبت نام کرده بودند به استان معرفی شدند.

 

به گفته وی قالی بافی، تولیدی پوشاک و تولید داربست دانش بنیان نمونه ای از این طرح های هستند.

 

باقرنژاد در خصوص طرح های ابتکاری و حمایتی از مشاغل خانگی گفت: طرح هایی هم در این زمینه وجود دارد و شهروندان برای ثبت نام باید به سایت کارا مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=266532

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه