Thursday, 28 March , 2024
16
امام جمعه موقت پلدشت:

تلاش شبانه‌روزی، ساده‌زیستی و مردمی بودن ارکان مدیریت انقلابی/ ادبیات کودک و نوجوان در رشد و پرورش شخصیت کودکان تاثیر دارد

  • کد خبر : 278229
  • 18 تیر 1400 - 14:20
تلاش شبانه‌روزی، ساده‌زیستی و مردمی بودن ارکان مدیریت انقلابی/ ادبیات کودک و نوجوان در رشد و پرورش شخصیت کودکان تاثیر دارد
امام جمعه موقت پلدشت گفت: دو ركن اصلی مدیران انقلابی و حزب‌اللهی و در خط ولایت، یكی تلاش شبانه‌روزی و جهادی است و دیگری ساده‌زیستی و مردمی بودن.

به گزارش آراز سسی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر اشرفی با اشاره به رکن های مدیریت جهادی و انقلابی گفت: دو رکن اصلی مدیران انقلابی و حزب‌اللهی و در خط ولایت، یکی تلاش شبانه‌روزی و جهادی است و دیگری ساده‌زیستی و مردمی بودن.

 

وی تصریح کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند؛ «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به‌سامان برسانیم» (۱۰/۰۲/۱۳۹۶).

 

وی در خصوص انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای‌ به عنوان رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای‌ جزو قدیمی‌ترین مدیران قوه قضاییه است که مدارج مسؤولیتی را در یک سیر طبیعی و با کسب تجارب گرانسنگ قضاوت و مدیریت، طی‌ کرده است؛ وی قاضی پرونده‌های سنگین سیاسی و امنیتی و اقتصادی و فرهنگی بوده است.

 

امام جمعه موقت پلدشت افزود: مردمی بودن، ساده‌زیستی، پاکدستی، کار بدون سروصدا، آشنایی با رسانه و کار رسانه‌ای، نیز ازجمله ویژگی‌های آقای محسنی اژه‌ای است که امید به امتداد تحول را در قوه قضاییه دوچندان کرده است.

 

اشرفی با اشاره به ۱۸ تیرماه روز ادبیات کودکان و نوجوانان گفت: ۱۸ تیر ماه، سالروز درگذشت مهدی آذر یزدی در تقویم رسمی کشور به‌عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان نامگذاری شده است، او آثار بسیاری در حوزه کودک و نوجوان به‌رشته تحریر در آورد که از بین آن‌ها «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» مشهورترین آن‌ها است.

 

وی تصریح کرد: ادبیات کودک و نوجوان، به‌دلیل تناسب با زبان، بیان، درک، تخیل و تجربه‌های کودکان و نوجوانان، به‌رشد و پرورش شخصیت وی بسیار کمک می‌کند.

 

وی اظهار کرد: آماده کردن کودک برای شناختن و ساختن، ایجاد احترام به‌اصالت‌ها و ارزش‌های انسانی، میل به‌تعالی روحی و الهی، آماده ساختن وی برای پذیرش مسؤولیت‌ها و تعهدهای آینده جامعه در قالب‌های سرگرم‌کننده و لذت‌بخش و علاقه‌مند کردن کودک به‌مطالعه و نهادینه کردن آگاهی‌طلبی و علم‌جویی، مهم‌ترین اهداف ادبیات کودک و نوجوان شمرده می‌شود.

 

امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به حکمت های عفاف و حجاب در قرآن افزود: تمام برنامه‌های الهی حکمت مدار بوده و این حقیقت به‌خوبی از آیات قرآن فهمیده می شود.

 

به گفته وی همان‌طور که از ضمائر جمع در آیات مربوط به‌عفاف و حجاب نیز قابل استنباط است، تبیین حکمت های پوشش اسلامی، عمدتا رویکردی اجتماعی دارد که لازمه تحقق آن در جامعه، رعایت آن توسط افراد جامعه است (نک: مطهری، ۱۳۷۲: ۲۵ / ۳۰۴-۳۰۵)

 

اشرفی گفت: پوشش اسلامی، تنها از کارکرد فردی برخوردار نیست بلکه دارای کارکرد اجتماعی و از آن جمله تأمین امنیت اجتماعی نیز هست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278229

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه