Friday, 3 May , 2024
11

تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان پذیر نیست/ همه در راستای پویایی و زنده نگه‌داشتن اهداف انقلاب نقش آفرینی کنند

  • کد خبر : 264091
  • 25 مهر 1396 - 8:57
تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان پذیر نیست/  همه در راستای پویایی و زنده نگه‌داشتن اهداف انقلاب نقش آفرینی کنند

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: ایران در برجام به تعهدهای خود عمل کرده است و از آن نیز پشیمان نیست، تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان ندارد.

عین الله شریف پور در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هر حزب آمریکا که بر سر حکومت می آید درصدد سلطه ورزی به سایر کشورها هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ترامپ نه از بینش سیاسی و نه از بینش مدیریتی کشور برخوردار است، تصریح کرد: این شخص برای کشور خود نیز برنامه‌های خاصی ندارد و هر از چندگاهی برای پوشش کاستی و کمی دولت خود به کارهای تحریم و تهدید سایر کشورها از جمله ایران دست می زنند.

 

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس در تشریح برنامه‌های آمریکا و ایادی استکبار در منطقه خاورمیانه افزود: خوشبختانه با تیزبینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا به امروز تمام برنامه‌های شوم آمریکا در منطقه نقش بر آب شده‌اند.

 

وی اظهار کرد: ایجاد جنگ بین ایران و عراق، برنامه لشکرکشی به عراق و تجزیه آن، پرورش گروه‌ک های تکفیری و تروریستی از جمله داعش برای تضعیف کشور ها و اشتباه جلوه دادن دین اسلام در جهان، بخشی از خواسته های این ظالمان بود که هر بار با شکست های سختی روبه‌رو شده‌اند.

 

شریف پور اقتصاد آمریکا را ورشکسته ابراز کرد و گفت: خود آمریکا بالای ۲۰۰ تریلیون بدهی دارد که برای جبران آن دست به فروش اسلحه به کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی زده است.

 

وی بر بیانات گستاخانه و عجولانه ترامپ در سخنرانی خود در مورد برجام اشاره و تصریح کرد: تمامی حرف هایی که از سوی این شخص زده شد برازنده خودش است، مردم ایران در طول تاریخ همیشه مخالف تروریسم بوده و این یک تهمت بزرگ است که به ایرانیان زده شده است.

 

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس بر اصل ۱۵۰ و ۱۵۱ قانون اساسی اشاره و افزود: در قانون ذکر شده است که وظیفه اصلی ما دادرسی به ندای مظلومان است.

 

وی بر مقابله های مدافعان حرم در سوریه با داعش و تروریسم اشاره و تصریح کرد: امروز حضور سپاه در سوریه و جنگ با پلیدی نشان از عظمت و قدرت ایران در منطقه است.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اهداف تشکیل سپاه پاسداران و وظایف اصلی این نهاد انقلابی افزود: سپاه و بسیج از درون مردم برخاسته است که هدف آنها حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برچگونه موضع‌گیری ما در مقابله با این تهدیدها و تهمت ها، اشاره و تصریح کرد: تا به امروز اثبات شده است که آمریکا، اسرائیل و انگلیس پرچمدار طرح‌های استکبار جهانی هستند و ما نیز باید در مقابله با آنها یک صدا و یک هدف باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی باید یک صدا و با هدف سوق مردم به سوی همگرایی به کارهای خود ادامه دهند افزود: با اجرایی کردن این دو اصل نقش‌های شوم دشمنان نقشه بر آب می شود.

 

شریف پور گفت: امروز باید تمامی قوا در راستای اجرای فرامین الهی در جهت پویایی و زنده نگه‌داشتن اهداف انقلاب نقش آفرینی کنند.

 

وی تولید، خودکفایی و اشتغال را سه اصل مهم در روحیات جوانان ابراز و تصریح کرد: اگر این اصل به مرحله عمل گذاشته شود هیچ تهدید و تحریمی به ایران اثربخش نمی شود.

 

وی پویایی اقتصاد را لازمه تولید و اشتغال دانست و اظهار کرد: اگر همگرایی در بین مردم و مسئولین نیز به این دو اضافه شود اقتصاد کشور به اوج خود می رسد.

 

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس بر اجرایی شدن تعهد های ایران در برجام اشاره کرد و افزود: ایران در برجام به تعهدهای خود عمل کرده است و از آن نیز پشیمان نیست، تغییر و یا اضافه کردن بندهای برجام امکان ندارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264091

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه