Thursday, 28 March , 2024
16

تشکیل پرونده تخلف بیش از یک میلیارد ریالی برای اصناف در ماکو

  • کد خبر : 275183
  • 11 مرداد 1399 - 15:34
تشکیل پرونده تخلف بیش از یک میلیارد ریالی برای اصناف در ماکو

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: طی ۳۴۴ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان طی یک ماه گذشته، ۴۸ فقره پرونده تخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع مرتبط ارجاع شد.

یحیی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار آراز سسی در خصوص عملکرد این اداره طی یک ماه گذشته گفت: طی ۳۴۴ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان طی یک ماه گذشته، ۴۸ فقره پرونده تخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع مرتبط ارجاع شد.

 

وی تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌ها بیش از یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال بوده و عمده‌ترین تخلف‌ها مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت، احتکار، کم فروشی و صادر نکردن فاکتور است.

 

وی اظهار کرد: در این مدت و در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای پخت نان در این شهرستان ۱۴۵ فقره بازرسی انجام و ۱۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش نزدیک به ۳۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو افزود: ۱۷ گشت مشترک با فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن عمومی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در این مدت انجام شده‌ است.

 

کاظمی گفت: طی این مدت در شهرستان ماکو ۹۸ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد و تعدادی پرونده کالای قاچاق کشف شده به ارزش بیش از ۶۸۸ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو افزود: شهروندان در صورت هرگونه مشاهده تخلف صنفی ازجمله گرانفروشی، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور و موارد دیگر با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/ قاسمی

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275183

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه