Friday, 29 March , 2024
9

ترور، بیانگر عمق خباثت دشمنان انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 276226
  • 08 آذر 1399 - 13:32
ترور، بیانگر عمق خباثت دشمنان انقلاب اسلامی است

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور دانشمند هسته ای کشور عمق خباثت و دشمنی، دشمنان انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

به گزارش آراز سسی، محمد علیپور رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران وتی متوجه شدند که نمی توانند با تحریم بر ما اثر بگذارند، فکر ترور دانشمندان کشور را بر سر دارند.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند با ترور دانشمندان ما نمی توانند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و قافله پیشرفت، رشد و توسعه کشور همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: اسم شهید بزرگوار “محسن فخری زاده” توسط “نتانیاهو” دلال رژیم صهیونیستی برده شده بود و در سنوات گذشته اقداماتی برای ترور این بزرگوار ناسرانجام بود.

وی تاکید کرد: مسوولان کشور باید تدابیر ویژه ای را با حساسیت بالا برای دانشمندان کشور داشتند باشند، زیرا این افراد برای کشور مهم هستند.

علیپور رحمتی بیان کرد: هر قطره از خون شهیدان افشاگر جنایات، جنایتکاران است و دشمنان با این کار نمی توانند به کشور لطمه بزنند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران اقتدار و پیشرفت خود را در ایه مجاهدت و تلاش های فرزندان این خاک به دست آورده است و مذاکره برای ما عزت نمی‌آورد.

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجاهدت فرزندان این خاک و بهره گیری از دانشمندان بومی موجب رسیدن به خودکفایی و بی نیازی کشور می‌شود و مذاکره نتیجه نداشته و ندارد.‌

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276226

نوشته های مشابه

10فروردین
شب قدر شب نزول برکات است
امام‌جمعه پلدشت:

شب قدر شب نزول برکات است

10فروردین
تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه