Friday, 19 April , 2024
13

تداوم شورهمدلی و کمک‌های مومنانه در پلدشت/ سپاه با همه توان پای کار ‌کمک مومنانه/ توزیع ۵۰۰بسته معیشتی و ۳هزار پرس غذای گرم+ تصاویر

  • کد خبر : 276536
  • 27 دی 1399 - 12:44
تداوم شورهمدلی و کمک‌های مومنانه در پلدشت/ سپاه با همه توان پای کار ‌کمک مومنانه/ توزیع ۵۰۰بسته معیشتی و ۳هزار پرس غذای گرم+ تصاویر

ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان پای کار بوده و با توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی به نیازمندان پلدشتی خدمت‌رسانی بی‌منت می کند.

به گزارش آراز سسی، تاخت و تاز بی رحمانه کرونا ماه های متوالی است که ادامه دارد و هنوز هم پایانی برایش قابل تصور نیست، این ویروس کوچک مشکلات بزرگی را ایجاد کرده و بحران ناشی از آن همه کشور و حتی جهان را فرا گرفته است.

به رغم مشکلات بزرگی که کووید ۱۹ به همراه داشت واژگان جدیدی وارد فرهنگ ایرانی و اسلامی شد، کمک مومنانه که پس از نیمه شعبان و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از همنوع جان تازه ای به انسانیت بخشید.

 

توزیع ۱ هزار بسته معیشتی و ۸ سری جهازیه در پلدشت

 

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: همزمان با ایام فاطمیه ۵۰۰ بسته معیشتی از صبح امروز در حال توزیع است.

 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح احسان نیز روز گذشته ۶ راس گوسفند قربانی و گوشت آن در بین نیازمندان توزیع شد و امروز نیز ۳هزار پرس غذای گرم در بین افراد تحت پوشش و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه ۳ میلیارد ریال اعتبار در راستای اجرای برنامه های امروز هزینه شده است، افزود: برای تامین هزینه ها معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء، فرماندهی سپاه شهداء، ناحیه مقاومت پلدشت و خیرین شهرستان مشارکت داشته‌اند.

کمک‌های مومنانه در پلدشت

کمک‌های مومنانه در پلدشت

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه