Thursday, 2 May , 2024
6
فرماندار ماکو خبر داد:

تأیید صلاحیت ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران

  • کد خبر : 288099
  • 18 دی 1402 - 7:12
تأیید صلاحیت ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران
فرماندار ماکو گفت: طبق فهرست اعلام شده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان که به تأیید هیئت مرکزی نظارت رسیده، ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران تأیید صلاحیت شده‌اند.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به تأیید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شوری اسلامی گفت: در مرحله ثبت‌نام قطعی متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، ۶۶ نفر نام‌نویسی کرده بودند.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته ۴۲ نفر در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده بودند، تصریح کرد: در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران ۱۶ نفر تأیید شده بود که این دوره نسبت به گذشته بیش از ۳۷ درصد شامل ۶ نفر افزایش‌یافته است.

وی اظهار کرد: باتوجه‌به این‌که از همه سلایق و گرایش‌ها در حوزه تأیید صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس شوری اسلامی وجود دارد، زمینه برای ایجاد فضای رقابتی سالم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم است.

فرماندار ماکو ادامه داد: داوطلبانی که به نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت استان و مرکز اعتراض دارند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه وزارت کشور با مراجعه به بخش اعتراض به نظر هیئت‌های نظارت نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

کاظمی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، در چهار حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت ۲۵۴ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری با اشاره به رده سنی داوطلبان گفت: ۳۰ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ۴۰ سال سن دارند و از این لحاظ، شاهد جوان‌ترین داوطلبان انتخابات پس از انقلاب هستیم.

سید محمدتقی شاه‌چراغی فراهم‌شدن زمینه شرکت در انتخابات با پنج سند هویتی شامل شناسنامه، گذرنامه، کارت ملی، پایان خدمت و گواهینامه را زمینه‌سازی دیگری برای فراهم‌شدن امکان مشارکت مردم در انتخابات پیشرو دانست و از مسئولان خواست علاوه بر اطلاع‌رسانی بیشتر این فرصت، امکان انجام آن را برای همگان فراهم کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288099

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه