Saturday, 4 May , 2024
12

بهره گیری از نخبگان، صاحب نظران و عملکرد جهادی راه حل مشکلات اقتصادی/ مساجد محور عزاداری های ماه محرم باشند

  • کد خبر : 268049
  • 16 شهریور 1397 - 15:40
بهره گیری از نخبگان، صاحب نظران و عملکرد جهادی راه حل مشکلات اقتصادی/ مساجد محور عزاداری های ماه محرم باشند

امام جمعه پلدشت گفت: هیچ راه بن بستی در اداره کشور وجود ندارد و می توان با بهره گیری از گنجینه های معنوی، کارشناسان قوی و صاحب نظر و تدابیر مسئولان مشکلات را حل کرد.

به گزارش آراز سسی ، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام محرم و جایگاه والای این ایام گفت: انبیا و تمامی پیامبران، اهل بیت عصمت و طهارت در زندگانی سختی های زیادی کشیده اند ولی همگی به مصیبت سید و سالار شهیدان اشاره کرده و فرموده اند، وقتی به سختی و مصیبت افتادید به مصیبت سید و سالار شهیدان بیاندیشید.

 

وی تصریح کرد: ویژگی شهادت امام حسین (ع) بگونه ای بود که تمام انسان ها، موجودات زمین و آسمان وقتی نامی از سید و سالار شهیدان می شنوند ناخودآگاه منقلب شده و گریه می کنند.

 

وی با اشاره به خصوصیات زیارت امام حسین (ع) اظهار کرد: دعاها در زیر بارگاه اباعبدالله الحسین(ع) مستجاب، خوردن تربت بارگاه امام حسین (ع) برای شفای امراض تاثیرگذار و نماز و سجده بر تربیت سید الشهداء مقبول درگاه خداوند است.

 

به گفته وی اینکه برخی هیئات برای عزاداری محل مسجد را ترک کنند و در خارج از محل به عزاداری بپردازند امری نادرست است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با هیئت دولت افزود: دشمن با استفاده از حفره ها و مشکلات موجود در کشور سعی در ناآرامی دارد ولی به لطف خداوند و تلاش شبانه روزی مردم و مسئولان نقشه هایشان نقش بر آب می شود.

 

طالبی گفت: هیچ راه بن بستی در اداره کشور وجود ندارد و می توان با بهره گیری از گنجینه های معنوی، کارشناسان قوی و صاحب نظر و تدابیر مسئولان مشکلات را حل کرد.

 

وی با اشاره به عملکرد جهادی تصریح کرد: با وجود نخبگان، ملت غیور و مسئولان می توانیم با انحرافات مقابله کرده و گره های اقتصادی را باز کنیم.

 

وی اظهار کرد: دشمن در آستانه چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنید تا مردم را از نظام و دولت مایوس کرده و بین آنها اختلاف ایجاد کند.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دشمن در تمام نقشه های خود از قبیل جنگ نظامی شکست خورده است و تنها راهی که پیش رویش باقی مانده تحریم و فشارهای اقتصادی است.

 

طالبی با اشاره به جنگ روانی دشمنان علیه کشورمان گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی به این حدی که دشمن القا می کند نیست ، تمام این مسائل جنگ روانی بوده و سعی دارند مردم را نسبت به مسئولان بد بین کنند.

 

امام جمعه پلدشت با تاکید به هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: هدف از هفته امر به معروف نشان دادن والاترین هدف امام حسین (ع) است و در هر نهضتی امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته باشد این امر منجر به رستگاری و حصول نتیجه می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=268049

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه