Thursday, 25 April , 2024
11

بصیرت، آگاهی و فهم درست از مسائل یکی از اصول مهم است/ دشمن در تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام بود/ ترامپ احمق در نقشه های خود شکست خورده است

  • کد خبر : 267723
  • 12 مرداد 1397 - 15:24
بصیرت، آگاهی و فهم درست از مسائل یکی از اصول مهم است/ دشمن در تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام بود/ ترامپ احمق در نقشه های خود شکست خورده است

امام جمعه پلدشت گفت: دشمنان با تلاش های شبانه روزی خود در تلاش بودند تا مردم را در شبکات ماهواره ای و فضای مجازی تحریک کرده و به خیابان ها بکشانند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند که با هوشیاری و آگاهی مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به راه های رسیدن به کمال گفت: آگاهی در دین یکی از راه های رسیدن به کمال است، انسان ها و موجودات بیهوده خلق نشده و هرکدام برای رسیدن به اهداف خاصی آفریده شده اند، آن هدف بزرگ بندگی خداوند است.

 

وی تصریح کرد: تردیدی نیست که انسان برای رسیدن به کمالات خلق شده است و انسان ها باید فهم و اگاهی درست از دین داشته باشند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: دشمنان تلاش می کنند تا فهم صحیح از دین را از مردم بگیرند و بدین صورت به اهداف شوم خود دست یابند.

 

به گفته وی ۱ ساعت تفکر بهتر از هزار سال عبادت است.

 

طالبی با اشاره به نوسانات شدید قیمت در بازار گفت: تغییرات شدیدی که در قیمت های بازار وجود دارد باعث شد تا جنگ روانی از سوی رسانه های خارجی بر علیه کشورمان راه اندازی شود و دشمنان در تلاش هستند تا مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان با تلاش های شبانه روزی خود در تلاش بودند تا مردم را در شبکات ماهواره ای و فضای مجازی تحریک کرده و به خیابان ها بکشانند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند که با هوشیاری و آگاهی مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

 

وی اظهار کرد: اعتمادزدایی و ناامید سازی مردم از دولت از اهداف اصلی دشمن بود و استکبار در تصورات خود میخواست بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: مردم باید نسبت به این مسائل آگاه باشند و نباید اجازه دهند که مشکلات کشور اصل نظام را زیر سوال ببرد.

 

به گفته وی بصیرت، آگاهی و فهم درست از مسائل یکی از اصول مهم است.

 

طالبی گفت: مسئولان کشور باید مراکزی که تاثیر گذار بر بازار سکه و ارز است را به شدت کنترل و بازرسی کند و در صورت نیاز با عوامل برهم زننده این نظم برخورد قضایی کند.

 

وی تصریح کرد: به لطف خداوند ۴۰ سال است که استکبار در نقشه های شوم خود شکست خورده و می خورد.

 

وی با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص مذاکره اظهار کرد:  امروزه ترامپ احمق سخن از مذاکره با کشورمان می زند این نشان از آن است که در نقشه های خود شکست خورده است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به پاسخ کوبنده سردار سلیمانی و سپاه پاسداران به سخنان ترامپ افزود: سپاه با نشان دادن تونل های زیر دریا به استکبار و دنیا نشان داد که هیچ کشوری قادر نیست به کشورمان چپ نگاه کند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=267723

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه