Tuesday, 30 April , 2024
4
امام‌جمعه پلدشت:

بسیج نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز تأثیرگذار است

  • کد خبر : 287240
  • 03 آذر 1402 - 14:05
بسیج نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز تأثیرگذار است
امام‌جمعه پلدشت گفت: بسیج نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز تأثیرگذار است و به معنای واقعی کلمه، یک شجره طیبه است.

به گزارش آراز سسی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای سپاه پاسداران، گفت: ایمان و تقوای جوانان در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی منجر به رشد و پیشرفت شده است.

وی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی بزرگ‌ترین دروغ قرن است؛ زیرا غرب فقط شعار حقوق بشر می‌دهد، اما از حقوق انسان‌ها و رفتار بشری خبری نیست.

وی اظهار کرد: امریکا یکی از بزرگ‌ترین نقض‌کنندگان حقوق بشر در جهان است.

وی اظهار کرد: جنایات صورت‌گرفته در ژاپن، ویتنام، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران، اقدامات ضدبشری در عراق و افغانستان، حمایت از رژیم کودکش صهیونیستی و نقش داشتن در کودتاهای مختلف کشورهای دیگر تنها گوشه‌ای از اقدامات ضد حقوق بشری امریکا است.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به اینکه دولت آمریکا یکی از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در سطح داخلی و بین‌المللی است، افزود: آنها حق اظهارنظر و داوری درباره حقوق بشر را ندارند.

طالبی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان پلدشت گفت: بسیج در واقع بازوی توانمند کشور است و هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است.

وی تصریح کرد: بسیج در بسیاری از عرصه‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرین است در این نهاد مقدس مقابل فتنه‌ها ایستاد و کشور را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه کرد.

وی اظهار کرد: بسیج نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز تأثیرگذار است و به معنای واقعی کلمه، یک شجره طیبه است که به‌خاطر وجود آن باید به خودمان ببالیم و خودمان را جزئی از آن بدانیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: هوشیاری و آگاهی در زمان مناسب مهم‌ترین ویژگی است که بسیج توانسته در چهار دهه گذشته از خود نشان دهند به‌طوری‌که بدون منتظر ماندن برای دستور به‌صورت خودجوش در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

طالبی گفت: بسیج به‌عنوان مظهر وحدت، آگاهی، بصیرت و مجاهدت در همه زمان‌ها بوده و هست.

وی تصریح کرد: تشکیل بسیج نتیجه دوراندیشی حضرت امام خمینی رحمت‌الله تعالی علیه است که امروز درخت بسیج روزبه‌روز بارورتر و میوه آن شیرین‌تر می‌شود.

وی ضمن قدردانی از بسیج برای حضور مؤثر، منسجم و مقتدرانه در زمینه‌های مختلف گفت: بسیج نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز تأثیرگذار است و به معنای واقعی کلمه، یک شجره طیبه است که به‌خاطر وجود آن باید به خودمان ببالیم و خودمان را جزئی از آن بدانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=287240

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه