Saturday, 27 April , 2024
12

بسیج فراتر از جریانات سیاسی است/ بسیج ریشه در فرهنگ عاشورا دارد/ جنایات بزرگی در حق مردم مظلوم یمن صورت می گیرد حداقل کارمان کمک به مردم یمن در ابعاد مختلف است

  • کد خبر : 269210
  • 02 آذر 1397 - 14:34
بسیج فراتر از جریانات سیاسی است/ بسیج ریشه در فرهنگ عاشورا دارد/ جنایات بزرگی در حق مردم مظلوم یمن صورت می گیرد حداقل کارمان کمک به مردم یمن در ابعاد مختلف است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: جنایت در یمن، توطئه آمریکا و استکبار است تا حاشیه امن برای رژیم غاصب ایجاد کند ولی به لطف خداوند و فرمایشات مقام معظم رهبری رژیم غاصب کمتر از ۲۵ سال آینده نابود می شود.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ پاسدار مقصود داوری در سخنرانی خود قبل از خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به هفته وحدت گفت: دشمنان شبانه روز در تلاش هستند تا در بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند، مسلمانان با هوشیاری خود و حفظ وحدت نقشه های شمو دشمنان را نقش برآب می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه اختلاف بیش از همه چیز مخرب است، تصریح کرد: بهترین و بالاترین نعمت امنیت است و این نعمت بزرگ را مدیون خون شهداء هستیم.

 

وی اظهار کرد: بسیج فرهنگ شهادت، رشادت و شهامت است و ریشه در عاشورا دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: بسیج فراتر از جریانات سیاسی است و جاهلانه است بسیج را به به جریانات خاص نسبت بدهیم.

 

داوری گفت: هرجایی به کمک نیاز باشد بسیج آماده بوده و آمادگی خود را اعلام می کند.

 

وی در خصوص اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت طی ۶ ماهه اول سال ۹۷ تصریح کرد: راه اندازی درمانگاه دندان پزشکی و پزشکی ولایت سپاه پلدشت، اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی، احداث ۶۰ باب منزل مددجویی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، آبرسانی به روستای دودای، مسائل فرهنگی و اردوهای جهادی گوشه ای از اقدامات این ناحیه مقاومت است.

 

وی در خصوص جنایات آل سعود در حق مردم مظلوم یمن اظهار کرد: جنایات بسیار بزرگی در یمن در حال وقوع است و کمتر کاری که می توانیم به مردم یمن انجام دهیم کمک در ابعاد مختلف است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: جنایت در یمن، توطئه آمریکا و استکبار است تا حاشیه امن برای رژیم غاصب ایجاد کند ولی به لطف خداوند و فرمایشات مقام معظم رهبری رژیم غاصب کمتر از ۲۵ سال آینده نابود می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=269210

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه