Sunday, 28 April , 2024
9

برگزاری همایش روز جهانی مسجد در پلدشت/ یوسفی: مهمترین ماموریت روحانیون احیای مساجد، تربیت نیروهای مومن و کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی است

  • کد خبر : 275327
  • 29 مرداد 1399 - 17:17
برگزاری همایش روز جهانی مسجد در پلدشت/ یوسفی: مهمترین ماموریت روحانیون احیای مساجد، تربیت نیروهای مومن و کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی است

سرهنگ پاسدار یوسفی گفت: مهمترین ماموریت و رسالت روحانیون در مساجد، احیای مساجد، تربیت و تقویت نیروهای مومن و متدین و توجه به محتوا و کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی است.

به گزارش آراز سسی، همایش گرامیداشت روز جهانی مسجد ظهر امروز با حضور مسئولان و دست اندرکاران مساجد در مسجد امیر المومنین (ع) پلدشت برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین مسائلی که در فقه مطرح است و آن را می توان در سطح جامعه فرهنگ سازی، تبیین،تشریح و تثبیت کرد جایگاه مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: امام خمینی(ره) هم بر اهمیت جایگاه مساجد تاکید کرده و فرموده اند، مساجد سنگر است.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند، مساجد به عنوان هسته های مقاومت فرهنگی و جبهه فرهنگی در برابر نفوذ فرهنگی است.

 

وی اظهار کرد: مهمترین ماموریت و رسالت روحانیون در مساجد، احیای مساجد، تربیت و تقویت نیروهای مومن و متدین و توجه به محتوا و کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: امامان جماعت مساجد باید در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و به عنوان امامان جماعت مردم در سنگر انقلاب تلاش کنند تا قدم های مثبتی در خنثی سازی عملیات های روانی دشمن برداشته شود.

در پایان مراسم از روحانیون مساجد و فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275327

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه