Wednesday, 1 May , 2024
12

برگزاری مسابقات قرآنی یادبود استاد سید مهدی فاطمیان

  • کد خبر : 265153
  • 16 دی 1396 - 10:00
برگزاری مسابقات قرآنی یادبود استاد سید مهدی فاطمیان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه پلدشت گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ آذر ماه شروع و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد.

جعفر حسن زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ آذر ماه شروع و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد.

 

وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقه تصریح کرد: ایجاد انگیزه در بین عموم جامعه، استاندارد سازی و جهت دهی آموزش های قرآنی، سنجش و ارزیابی عملکرد آموزش موسسات و شناسایی و معرفی نخبگان گوشه ای از اهداف این مسابقات است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه پلدشت با اشاره به آزمون های این مسابقات افزود: آزمون کتبی تمامی رشته ها روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه بوده و زمان و مکان آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

 

به گفته وی آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبیر در قرآن روز شنبه ۱۲ اسفند از ساعت ۸ الی ۲۰ برگزار می شود.

 

حسن زاده گفت: آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان و آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه بزرگسالان نیز از ۱۲ الی ۱۷ اسفند برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: آزمون کتبی تمامی رشته ها که حداقل شرکت کنندگان آن به ۲۰ نفر برسد در همان شهر و شهرستان برگزار می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه پلدشت افزود: شرکت در تمامی رشته های این مسابقات برای کلیه داوطلبان مرد و زن آزاد بوده و هر داوطلب حداکثر در ۴ رشته می تواند ثبت نام کند.

 

به گفته وی هزینه شرکت در این آزمون برای هر داوطلب مبلغ ۵۰۰۰۰ریال است که در هنگام ثبت نام توسط درگاه الکترونیکی دریافت می شود.

 

حسن زاده گفت: آزمون در ۴ موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (ع) و انس با قرآن است که جمعا ۲۶ رشته می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه پلدشت افزود: علاقمندان به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی Www.quranedu.ir  مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265153

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه