Friday, 26 April , 2024
11

برخی رسانه ها واقعیت را فدای سرعت در انتشار می کنند/ عده ای مدیر کانال و گروه فاقد مجوز در زمین دشمن بازی می کنند/ مسئولان مربوطه باید فضای رسانه ای را رصد و سر و سامان دهند

  • کد خبر : 273376
  • 03 دی 1398 - 8:00
برخی رسانه ها واقعیت را فدای سرعت در انتشار می کنند/ عده ای مدیر کانال و گروه فاقد مجوز در زمین دشمن بازی می کنند/ مسئولان مربوطه باید فضای رسانه ای را رصد و سر و سامان دهند

سرهنگ پاسدار یوسفی گفت: برخی رسانه ها واقعیت را فدای سرعت درانتشار می کنند که این تبدیل به یک معضل در فضای مجازی شده است.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که با حضور اعضای شوارای تامین شهرستان و با محوریت انتخابات در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد، گفت: دشمنان سعی دارند با عملیات روانی و شایعه پراکنی بین مردم و مسئولان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

 

وی تصریح کرد: تسلیحات، اطلاعات و تبلیغات مهمترین ابزار در دست قدرت های جهان برای رسیدن به اهداف خود هستند و مهمترین آن تبلیغات است.

 

وی اظهار کرد: عملیات روانی از آن جهت اهمیت دارد که با کمترین هزینه می تواند افکار، عقاید و احساسات مردم را تغییر دهد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه امروزه در دنیای فرا ارتباطات قرار داریم، افزود:  افکار و مطالب در عرض چنددهم ثانیه به دست مخاطبان می رسد و برای در امان ماندن از انحرافات باید بینش و بصیرت لازم را دارا باشیم.

 

یوسفی گفت: شناخت دشمن و رسانه های معاند، آشنایی با اهداف رسانه های معاند و آشنایی با شیوه های گوناگون عملیات روانی از مهمترین ویژگی های مدیران رسانه ای است.

 

وی با اشاره به اهمیت  صحت و سقم مطالب تصریح کرد: برخی رسانه ها واقعیت را فدای سرعت در انتشار می کنند که این تبدیل به یک معضل شده است.

 

وی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در مخاطب تاثیر بگذاریم باید در مخاطب اطمینان ایجاد کنیم که مطالب از اصالت برخوردار است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه عده ای مدیر کانال و گروه فاقد مجوز در زمین دشمن بازی می کنند، افزود: حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت به دست خود مردم بسیار مهم و از مطالبات مقام معظم رهبری است.

 

به گفته وی مسئولان مربوطه باید فضای رسانه ای را رصد و سر و سامان دهند.

 

یوسفی با اشاره به حساسیت و اهمیت فعالیت مدیران رسانه ای گفت: مدیران رسانه ای همچون سرباز در نقطه صفر مرزی  به عنوان دیدبان در برجک هستند که وظیفه رصد تحرکات و ارائه گزارش اوضاع و احوال دشمن به فرمانده جهت تصمیم گیری را بر عهده دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات و ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم از مطالبات سپاه بوده و دراین زمینه فعالیت چشمگیری در سطح جامعه هدف دارد؛ لذا تامین امنیت روانی جامعه در عرصه انتخابات و ایجاد زمینه انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری از مطالبات سپاه از اصحاب رسانه ها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273376

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه