Monday, 6 May , 2024
8

برخورداری کارفرمایان از بسته های تشویقی و معافیت های بیمه ای/ خودکفایی ۶۰ نفر طی سال ۹۶

  • کد خبر : 267323
  • 03 تیر 1397 - 12:24
برخورداری کارفرمایان از بسته های تشویقی و معافیت های بیمه ای/ خودکفایی ۶۰ نفر طی سال ۹۶

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت گفت: کارفرمایان در صورت بکارگیری نیروهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از بسته های تشویقی و معافیت های بیمه برخوردار می شوند.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار آرازسسی با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) طی سال ۹۶ گفت: کل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت ۲هزار و ۵۰ خانوار است که خدمات دریافت می کنند.

 

وی در خصوص کودکان سوء تغذیه ای تصریح کرد: ۶۰نفر کودک سوء تغذیه ای زیر ۶سال داریم که توسط مراکز بهداشت معرفی شده است و ماهانه ای مبلغی را بحساب آنها واریز کرده ایم که بالغ بر ۵۰ میلیون تومان شده است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت در خصوص هزینه های سال ۹۶ افزود: هزینه های درمانی مددجویان ۹۰ میلیون تومان، جهازیه نوعروسان به مبلغ ۸۰ میلیون تومان، مساعدت موردی به مددجویان ۱۰۰ میلیون تومان، هزینه تحصیل دانش آموزان ۵۰ میلیون تومان، تعمیرات مسکن مددجویان ۴۵۰میلیون تومان، اعزام به مشهد و کربلا ۸۰ میلیون تومان، وام کارگشایی به ۱۷۷ نفر بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان گوشه ای از هزینه های سال گذشته است.

 

رضایی در خصوص اشتغالزایی گفت: برای ۲۰ نفر از محل اعتبارات امدادی و ۱۳۷ نفر از محل اعتبارات بانکی وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد: طی سال ۹۶ بالغ بر ۸۰ نفر خود کفا شده است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت در خصوص در آمدهای حاصل از صدقات، زکات، جشن عاطفه ها و نیکوکاری افزود: سال گذشته بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان کل درآمد حالصل از زکات، صدقات، جشن عاطفه ها و نیکوکاری بود که کلا در شهرستان و برای امور درمانی، عمرانی، فرهنگی و بیماران صعبل علاج هزینه شده است.

 

رضایی گفت: در آمد اکرام و ایتام توسط حامی ها ۲۸۰ میلیون تومان بود که تماما به حساب مددجویان شهرستان واریز شد.

 

وی در خصوص کاریابی برای جامعه تحت پوشش تصریح کرد: برای ۳۳ نفر از طریق شرکت های فعال در منطقه کاریابی شده است و سعی داریم با سایر شرکت ها نیز هماهنگی های لازم صورت گیرد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت در خصوص بسته های تشویقی برای کارفرمایان نیز افزود: کارفرمایان در صورت بکارگیری نیروهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از بسته های تشویقی و معافیت های بیمه برخوردار می شوند.

 

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولان برای شرکت در امورات خیر و کمک به نیازمندان گفت: همشهریان و مردم خیر می توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۹۷۴۶۶۳۰۰۳ نزد بانک ملی بنام کمک های مردمی خاص کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به واریز کمک های مردمی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=267323

نوشته های مشابه

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه