Saturday, 27 April , 2024
10
امام جمعه موقت پلدشت:

باید در زمینه تبیین، جهاد کرد/ اتفاقات در مرزهای شمال ایران بوی توطئه‌ای آمریکایی- اسرائیلی می‌دهد/ برگزاری رزمایش فاتحان خیبر در شمال غرب کشور

  • کد خبر : 279011
  • 09 مهر 1400 - 13:04
باید در زمینه تبیین، جهاد کرد/ اتفاقات در مرزهای شمال ایران بوی توطئه‌ای آمریکایی- اسرائیلی می‌دهد/ برگزاری رزمایش فاتحان خیبر در شمال غرب کشور
امام جمعه موقت پلدشت گفت: اتفاقات در مرزهای شمال ایران بوی توطئه‌ای آمریکایی- اسرائیلی می‌دهد.

به گزارش آرازسسی، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر اشرفی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز اربعین گفت: باید به مسئله تبیین اهمیت داد، خیلى از حقایق وجود دارد که باید تبیین بشود.

 

وی تصریح کرد: باید در زمینه تبیین به‌معناى واقعى کلمه جهاد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه اصل مسلم و قطعى در تبیین، پیروى از شیوه‌هاى اخلاقى است، اظهار کرد: تبیین باید با منطقِ قوى، سخنِ متین، عقلانیت کامل همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانى، همراه باشد.

 

امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به بازی تکراری آمریکا، اروپا و آژانس افزود: ادعاهای بآزانسی‌اساس و بدون منطق «رافائل گروسی» که هر از چندگاهی و کاملاً هم‌سو با منویات کاخ سفید علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران ایراد می‌شود، نه‌تنها در مسیر روان‌سازی مناسبات فنی فی‌مابین هیچ کمکی نمی‌کند، بلکه بیان‌گر آن است که اراده‌ای جدی در مقامات آژانس برای مشکل‌آفرینی هدایت‌شده برای ایران در حال پیگیری است.

 

اشرفی با اشاره به اظهارات نسنجیده و اقدامات نپخته دولت باکو گفت: حذف خط ۲۱ کیلومتری مرزی ایران با منطقه ارمنستان و نیز حذف مرز ارمنستان در این منطقه که احتمالاً با تسلیم استان ارمنی سیونیک به‌آذربایجان صورت می‌گیرد، وضع ژئوپلیتیکی ایران در منطقه قفقاز را دچار مشکل می‌کند.

 

وی تصریح کرد: اتفاقات در مرزهای شمال ایران بوی توطئه‌ای آمریکایی- اسرائیلی می‌دهد که در آن اردوغان به‌نوعی و علی‌اف به‌نوع دیگری به‌«بازی» گرفته شده‌اند. اما این برای ایران و روسیه یک بازی نیست تا بتوانند آن را نادیده بگیرند.

 

وی اظهار کرد: اصل اساسی برای ایران حُسن همجواری و تقویت روابط متنوع و مبادلات فیمابین و پیمان مشترک برای حفظ منافع مشترک همراه با رعایت اصل استقلال و حفظ مرزهای رسمی هر کشور است؛ هر گونه توطئه برای تغییر در این مرزها قابل تحمل نخواهد بود؛ قطعا ایران انقلابی اجازه نخواهد داد رژیم نحس صهیونیستی از این موقعیت سوء استفاده کند. دست ایران برای تنبیه صهیونیستها در سراسر منطقه غرب آسیا باز است.

 

امام جمعه موقت پلدشت افزود: برگزاری رزمایش اخیر در شمالغرب کشور و گوشمالی سخت تروریست ها در شمال عراق که هر دو طبق قوانین بین‌المللی و برای تقویت امنیت و بازدارندگی فعال است، کماکان ادامه خواهد یافت؛ اقدامی که نشان از آمادگی ایران دارد و اظهارات ناپخته الهام علی‌اف در این باره، حکایت از دستپاچگی و خطاهای مکرر راهبردی او دارد.

 

اشرفی با اشاره به برگزاری رزمایش فاتحان خیبر گفت: رزمایش های نیروهای مسلح ما در این منطقه و نقاط مختلف کشور برابر یک برنامه ریزی دقیق و بر اساس برنامه تقویمی اجرای رزمایش های یگان ها  و با هدف آزمایش سلاح ها، تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزمی نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279011

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه