Tuesday, 7 May , 2024
7

باید در اجرای امور به قوه قضاییه کمک شود

  • کد خبر : 271442
  • 27 خرداد 1398 - 15:41
باید در اجرای امور به قوه قضاییه کمک شود

فرماندار پلدشت گفت: اگر قوه قضاییه قوی داشته باشیم پیشرفت می کنیم و برای این کار همه مسئولان باید برای تحقق آن به قوه قضاییه کمک کنند.

به گزارش آراز سسی، مهران صفری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته قوه قضاییه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نقشه های شوم دشمنان گفت: دشمنان در ۷ تیرماه سال ۱۳۶۰ با این اقدام خود سعی کردند ضربه ای به انقلاب بزنند ولی به لطف خداوند به نتیجه نرسیدند.

وی با اشاره به تحریم های آمریکا تصریح کرد: ترامپ با تهدید و تحریم می خواست مردم را به زانو در بیاورد ولی به لطف خداوند قسمت بحرانی با تلاش و پشتکار مردم و مسئولان پشت سر گذاشته شد.

وی اظهار کرد: اگر قوه قضاییه قوی داشته باشیم پیشرفت می کنیم و برای این کار همه مسئولان باید برای تحقق آن به قوه قضاییه کمک کنند.

فرماندار پلدشت با اشاره به مسئله پیشگیری افزود: از خدمات رییس دادگستری پلدشت که بصورت جدی و دلسوزانه به مشکلات رسیدگی می کنند تقدیر و تشکر می شود.

منوچهر فرهادی رییس دادگستری پلدشت ضمن گرامیداشت این ایام افزود: غبارروبی مزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء، حضور در مساجد شهری و روستایی برای پرسش و پاسخ مردم، دیدار با امام جمعه، ملاقات مردمی، مشاوره و افتتاح حساب کاربری رایگان گوشه ای کوچک از اقدامات در هفته قوه قضاییه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271442

نوشته های مشابه

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه