Thursday, 25 April , 2024
12

ایستادگی و استقامت در برابر استکبار منجر به حصول نتیجه می شود/ حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است/ سپاه پاسداران تلفات و خسارت سنگینی بر تروریست ها وارد کرد

  • کد خبر : 271621
  • 21 تیر 1398 - 16:03
ایستادگی و استقامت در برابر استکبار منجر به حصول نتیجه می شود/ حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است/ سپاه پاسداران تلفات و خسارت سنگینی بر تروریست ها وارد کرد

امام جمعه پلدشت گفت: سپاه پاسداران طی روزهای گذشته مواضع گروهک های تروریستی را در حاشیه مرزهای اقلیم کردستان عراق گلوله باران کرده و تلفات سنگینی را بر گروهک های تروریستی وارد کرده است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: یکی از ضروریات دین اسلام رعایت عفاف و حجاب بوده و بر همه واجب است به آن توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کانون خانواده امروز در تیررس دشمن قرار دارد، تصریح کرد: حفظ حجاب انسان را شاداب و سرزنده می کند.

وی اظهار کرد: خداوند در سوره احزاب فرموده اند، ای پیامبر به زنان، فرزندان و زنان مومنه بگو خود را با پوشش مناسب بپوشانند.

امام جمعه پلدشت افزود: زنان محجبه با حجاب خود از سایر زنان متمایز شده و احساس آرامش می کنند زیرا چشمان خیانت کار بدنبال آنها نیست.

به گفته وی حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

طالبی گفت: شیخ زکزاکی نماد روحانیت مبارز بوده و در خفگان کامل توانسته یاران بسیاری را تربیت کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت های مسلمان نباید در برابر جنایات دشمنان ساکت بمانند، تصریح کرد: استکبار و دشمنان نقشه های زیادی کشیده اند ولی به لطف خداوند و هوشیاری طرفداران شیخ زکزاکی نقشه هایشان نقش بر آب شد.

وی اظهار کرد: حج، گردهمایی بزرگ مسلمانان است و قطعا همانطوری که در منابع دینی ما آمده است با اهداف سیاسی و اجتماعی حرکت می کنیم.

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به ۲۶ تیرماه افزود: ۲۶ تیرماه سالروز آغاز بکار شورای نگهبان است، شورای نگهبان در واقع خاری بر چشم دشمنان است.

به گفته وی حملات زیادی به شورای نگهبان صورت می گیرد و بر همه واجب است نهایت همکاری را در جهت تقویت این شورا بکار گیریم.

طالبی با اشاره به گام دوم کشورمان در خصوص برجام گفت: برجام و مذاکرات، ماهیت غرب را بر همه آشکار کرد، تاریخ نشان داده است هرچقدر در برابر استکبار ایستادگی کنیم به نتایج مورد نظر دست می یابیم.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران در درگیری با گروهک های تروریستی تصریح کرد: استکبار بداند که نظامیان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی گذارند عوامل استکبار لحظه راحت بخوابند.

امام جمعه پلدشت افزود: سپاه پاسداران طی روزهای گذشته مواضع گروهک های تروریستی را در حاشیه مرزهای اقلیم کردستان عراق گلوله باران کرده و تلفات سنگینی را بر گروهک های تروریستی وارد کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271621

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه