Wednesday, 1 May , 2024
14

ایام فاطمیه یادآور رشادت های فاطمه زهرا (س) است/ اتفاقات ۶ژانویه حکایت بی‌سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب است/ ایران پنجمین قدرت پهپادی جهان است/ قبله عده‌ای هنوز آمریکاست

  • کد خبر : 276503
  • 19 دی 1399 - 14:13
ایام فاطمیه یادآور رشادت های فاطمه زهرا (س) است/ اتفاقات ۶ژانویه حکایت بی‌سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب است/ ایران پنجمین قدرت پهپادی جهان است/ قبله عده‌ای هنوز آمریکاست

امام جمعه پلدشت گفت: انتخابات سوم دسامبر سال۲۰۲۰ (۱۳آبان ۹۹)در آمریکا و اتفاقات چهارشنبه ۶ژانویه حکایت بی‌سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب است.

به گزارش آرازسسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام فاطمیه گفت: ایام فاطمیه یادآور رشادت های فاطمه زهرا (س) است و اگر تاریخ ولایتمداری و ولایت پذیری و دفاع از ولایت را مرور کنیم، نخستین نامی که به چشم می‌خورد متعلق به بانویی است که با روشنگری‌های خویش اجازه نداد حق امامت پایمال شود و با وصیت به اختفای مزار مطهرش، سؤالی بزرگ در ذهن تاریخ برجا گذاشت تا برای دستیابی به پاسخ آن، دریابند چه حقی از خاندان رسالت نادیده گرفته شد.

 

وی تصریح کرد: در تمامی دوران ها، ولایت مورد هدف تمامی دنیاطلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده است و حضرت زهرا (س ) به عنوان اولین حامی و مدافع و آغازگر دفاع از حریم ولایت است و دفاعیات و مبارزات حضرت زهرا (س) از آن جهت مهم و سرنوشت ساز است که الگویی برای مبارزه وجود نداشت و ایشان خود طراح مبارزه با تحریف و ترسیم کننده نقشه دفاع از امامت شد و چون سیاستمداری قهرمان در صحنه، ظاهر شد.

 

وی اظهار کرد: زهرای مرضیه ‌(س) عالمه‌ای است بی نظیر که با همه علمی که دارد مقابل امیرالمؤمنین‌(ع) به عنوان امام، تابع محض است و ولایت پذیری که چیزی جز اطاعت محض نیست و ما هم باید همراه با ولایت باشیم.

 

امام جمعه پلدشت به اتفاقات روز گذشته در مجلس سنا آمریکا اشاره و افزود: کنگره آمریکا پس ازیک روز خونین و پرماجرا، انتخابات این کشور را تایید کرد و بایدن از اولِ بهمن رسماً ساکن کاخ سفید خواهد شد؛ انتخابات سوم دسامبر سال۲۰۲۰ (۱۳آبان ۹۹)در آمریکا و اتفاقات چهارشنبه ۶ژانویه حکایت بی‌سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب است.

 

به گفته وی افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد و به جرات می‌توان گفت؛ آمریکا دیگر «ابرقدرت نیست» مهمترین مولفه ابرقدرتی این است که کشوری قدرت راهبری و جمع‌کنندگی در داخل و در جهان را داشته باشد، آمریکای اکنون، هیچ کدام از نشانه‌های راهبری و جمع‌کنندگی را ندارد.

 

طالبی گفت: تا استقرار جوبایدن حدود دوهفته باقیست این در حالیستکه گسلهای اجتماعی و سیاسی به تحرک درآمده است. پیش‌لرزه‌ها شروع شده است؛ جهان، درحال چشیدن تجربه جدید زیستِ بدون آمریکا است.

 

وی با اشاره به اینکه حوادث چهارشنبه شب آمریکا یک نکته مهم هم در خود دارد، تصریح کرد: آن شب وقتی حامیان تندروی ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند، گروه زیادی از هم‌حزبی‌های ترامپ حتی مایک پنس معاون ترامپ و رییس کنگره نیز این اقدام را محکوم کرده و ترامپ نیز علیرغم متقلبانه خواندن انتخابات، طرفدارانش را به بازگشت به خانه دعوت کرد، این رفتارها را با رفتار شکست‌خوردگان انتخابات ۸۸ و فتنه‌گران آن‌روزها و حامیان آنها مقایسه کنید! پس از یازده سال از فتنه ۸۸، در حالی که بیشترین بدهی را به نظام مقتدر و مظلوم ما دارند هنوز طلبکارانه برخورد می‌کنند و ادعای قانون‌مداری و مردم‌گرایی و دفاع از جمهوریت نظام را دارند.

 

وی با اشاره به پیوست به FATF اظهار کرد: پیوستن به این گروه در واقع گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و سیاسی ایران است. با پذیرش اف‌ای‌تی‌اف، ما رسماً خواهیم پذیرفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی و صدها نیروی انقلابی دیگر تروریست هستند!

امام جمعه پلدشت افزود: با پذیرش نظارت اف‌ای‌تی‌اف، دشمنان ایران به‌راحتی و بدون‌واسطه و با سرعت، به تراکنش‌های مالی ایران و رصد لحظه‌ای رویدادهای‌ پولی و بانکی دسترسی پیدا می‌کنند. در این حالت آن‌ها می‌توانند به اسرار حساس و مراودات تجاری و اقتصادی سرمایه‌گذاران ایرانی دست‌یافته و با تحلیل اطلاعات بدست آمده، از هویت اشخاص و نهادها و نوع تعاملات تجاری و اقتصادی ایران مطلع شوند و در مواقع مورد نیازشان در این مسیر اختلال ایجاد کنند و حتی در مواردی به حذف فیزیکی و ترور و دستگیری آنان به بهانه‌های مختلف اقدام کنند.

به گفته وی دشمن با پذیرش اف‌ای‌تی‌اف، راه‌های دور زدن تحریم را شناسایی کرده و بر سر راه آن موانع زیادی را ایجاد خواهد کرد؛ در واقع دشمن می‌خواهد ارتباط ایران با عمق راهبردی خود را قطع نماید و مقدمات نابودی گروه‌های مقاومت و تضعیف کانون اصلی مقاومت- ایران- را فراهم‌ سازد.

 

طالبی با اشاره به بزرگترین رزمایش پهپادی در غرب آسیا گفت: ایران اسلامی پس از تثبیت جایگاه خود در فناوری و صنعت موشکی، اکنون توانمندی کم‌نظیر خود را در حوزه پهپادی(پرنده هدایت‌پذیر از دور) نشان داده است. اکنون باید همه بدانند که ایران «پنجمین قدرت پهپادی» جهان است.

 

وی تصریح کرد: در رزمایش اخیر، ارتش سرافراز ایران اسلامی، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی از همه این‌ها را، باقابلیت‌های خیره‌کننده (که بسیاری از آن برای ما پنهان است)به رخ دشمن کشید و جهان را به‌شگفتی دوباره وادار کرد.

 

وی با اشاره به آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی که پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت، اظهار کرد: این عالم ربانی عمر با برکت‌اش را در راه اعتلای اسلام گذراند و در علوم مختلف ازجمله فقه و اصول و تفسیر قرآن کریم به‌عنوان استادی تمام‌عیار شناخته شد تا جایی که در جوانی به گواهی بزرگان حوزه، صاحب درجه اجتهاد شد و علامه طباطبایی هم بازخوانی تفسیرالمیزان را به ایشان سپرد.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری انقلاب صبح امروز(جمعه ۱۹ دی) در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ افزود: بزرگداشت حاج قاسم روح تازه‌ای در کالبد کشور دمید و این حرکت ناشی از عواطف و بصیرت و انگیزه‌های درست مردم بود.

 

طالبی با تاکید بر اینکه باید از یاد ۱۹ دی و محتوای آن حراست کنیم​، گفت: امروز یکی از کارهای مهم دستگاه‌های جاسوسی همین است. حوادث دنیا را رصد می‌کنند و بعد از قلم دیگران با مقاله و تحلیل اشخاص معتبر و معروف با پول و تهدید و تطمیع آنچه را که مورد نظرشان هست در تفسیر یک حادثه به زبان این گویندگان منعکس می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: باید حرکت مردم در ۱۹ دی را اولین ضربه «تبرِ ابراهیمی» بر پیکره «بت بزرگ» به‌حساب آورد؛ این اولین تبری بود که توسط مردم قم به بت بزرگ آمریکا وارد شد و این حرکت ادامه داشت و امروز وضع و حال بت بزرگ را می‌بینید.

 

امام جمعه پلدشت افزود: عده‌ای خیال می‌کنند اگر با آمریکا آشتی کرده و رفیق شویم کشور بهشت برین خواهد شد؛ نه ببیند کشورهایی که قربان صدقه آمریکا می‌روند وضع‌شان چطور است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276503

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه