Saturday, 20 April , 2024
11

انقلابی بودن و توانایی مدیریتی از شاخصه های فرد اصلح/ مسئولان پیگیر تحقق شعار سال باشند

  • کد خبر : 260556
  • 25 فروردین 1396 - 15:35
انقلابی بودن و توانایی مدیریتی از شاخصه های فرد اصلح/ مسئولان پیگیر تحقق شعار سال باشند

امام جمعه پلدشت گفت:باید فردی انتخاب شود که دارای شاخصه های انقلابی بوده و توانایی مدیریت داشته باشد تا کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: تقوا راهنمای انسان است و انسان بوسیله تقوا می تواند حق را از باطل تشخیص دهد.

 

وی تصریح کرد: دعا یکی از حالات و معیار های خوب و نیک برای انسان است، دعا سرنوشت انسان ها را عوض و رضایت پروردگار را جلب می کند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به ماه رجب افزود: رجب ماه بارش رحمت خداوند است و در این ایام باید تا می توانیم به راز و نیاز با خداوند مشغول شویم.

 

به گفته وی انسان در شرایط سخت و با تلاش فراوان می تواند پیشرفت کرده و به پیروزی برسد.

 

حجت الاسلام و المسلمین طالبی گفت: کسانی که این ایام را گرامی و ارزشمند می شمارند خداوند رحمت خود را به آنها نازل کرده و بهشت را بر آنها واجب می کند.

 

وی با اشاره به ۲۹ اردیبهشت تصریح کرد: کشورمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قرار دارد  و این موضوع حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای می طلبد.

 

امام جمعه پلدشت افزود: باید فردی انتخاب شود که دارای شاخصه های انقلابی بوده و توانایی مدیریت داشته باشد تا کشور را از بحران اقتصادی نجات دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین طالبی با اشاره به شاخصه های دولت انقلابی و کار آمد گفت: فرد انتخابی باید کار آمد، جهادی، ولایت مدار، معتقد به انقلاب، شایسته سالار، ساده زیست، مقاوم و شجاع در برابر دشمنان باشد.

 

وی تصریح کرد: فرد انتخابی باید ساده زیست باشد تا بتواند طبقات محروم جامعه را درک کرده و مشکلاتشان را حل کند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نوروزی با مسئولان افزود: سعادت و شقاوت کشور در دست مسئولان است و می توان با تصمیم و عمل درست کشور را از بحران نجات داد.

 

به گفته وی هر گونه تلاش برای زمین گیر کردن دشمنان نظام و کشور نوعی عبادت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین طالبی با اشاره به تهاجم فرهنگی گفت: باید تلاش کنیم تا احکام و سبک زندگی اسلامی بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

 

وی ضمن تاکید به شعار سال تصریح کرد: مسئولان باید به طور پیوسته بر روی تولید و اشتغال تمرکز داشته و پیگیری کنند تا شعار رهبری هرچه سریعتر تحقق یابد.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امیدوارم تمام نیروهای مسلح کشورمان در امورات خود موفق و پیروز باشند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=260556

نوشته های مشابه

31فروردین
انتقام سخت در راه است
امام‌جمعه پلدشت:

انتقام سخت در راه است

30فروردین
ماکو پیشتاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه