Sunday, 28 April , 2024
13

انجام بیش از ۲ هزار ماموریت امداد و نجات طی سال گذشته/ آماده باش ۵۲۸ نفر بصورت شبانه روزی برای ارائه خدمات در شهرستان

  • کد خبر : 261064
  • 19 اردیبهشت 1396 - 12:53
انجام بیش از ۲ هزار ماموریت امداد و نجات طی سال گذشته/ آماده باش ۵۲۸ نفر بصورت شبانه روزی برای ارائه خدمات در شهرستان

رییس جمعیت هلال احمر شوط گفت: ۵۲۸ نفر با امکانات کامل آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روز در این شهرستان هستند.

توحید اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی ضمن اشاره به این که فعالیت مستقیم این سازمان در امر امداد و نجات است، گفت: طی سال گذشته ۲هزار و ۱۰۰ مورد ماموریت امداد و نجات توسط هلال احمر این شهرستان به صورت مستقیم صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به  نیروهای عملیاتی بکار گیری شده در جمعیت هلال احمر این سازمان گفت: ۵۲۸ نفر با امکانات کامل آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روز هستند.

 

رییس جمعیت هلال احمر شوط  با تشریح عناوین فعالیت جمعیت هلال احمر این شهرستان در سال گذشته و سال جاری افزود: طرح همای رحمت، طرح ارمغان مهر، برنامه پنجره امید، طرح نیابت و سفره های مهربانی ویژه پیاده روی اربعین از جمله برنامه های اجرایی این جمعیت در سال ۹۵ و ۹۶ است.

 

اسماعیل زاده با اشاره به طرح اهداء خون گفت: اهدا خون به تعداد ۲ هزار و ۹۷۸ نفر در این سازمان که به این منظور مبلغ ۷۵۳ میلیون و ۳۳۹هزار ریال برای این کار خیر هزینه شده است.

 

این مسئول با اشاره به طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی امسال گفت: بیش از ۶۱ هزار نفر به پست جمعیت هلال احمر شوط مراجعه و خدمات راهنمایی و گردشگری دریافت کرده اند.

 

وی با اشاره به اسکان موقت و دایمی به تعداد ۱ هزار و ۶۳۸ نفر در طول طرح تصریح کرد: بیش از ۴۱ هزار و ۴۸۷ بسته فرهنگی درقالب های مختلف بین مسافرین طرح نوروزی توزیع شده است.

 

رییس جمعیت هلال احمر شوط با اشاره به تعداد اعضای بهره مند در طرح غنی سازی اوقات فراغت در نوروز ۹۶ گفت: شوق رویش در قالب ۱۳ برنامه و به تعداد ۲ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کننده برگزار شد.

 

وی در ادامه آموزش کمک های اولیه به آحاد مردم را از کارهای مهم این سازمان دانست و تصریح کرد: آموزش کمک های اولیه در مناطق محروم از برنامه هایی است که توسط کارشناسان و دبیران امدادگر به اعضاء جمعیت هلال احمر داده می شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر شوط با تشریح برنامه های اجرایی هفته هلال احمر در شهرستان شوط افزود:  همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، کنترل تست فشار خون به تعداد ۱۵۸ نفر قبل از نماز، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، اعزام کاروان نیکوکاری به روستاهای محروم، ویزیت رایگان و برگزاری مانور امدادی باحضور تیم های امدادی از برنامه های این ایام بود.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=261064

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه