Tuesday, 30 April , 2024
3
امام‌جمعه موقت پلدشت:

انتقام سخت به‌زودی گرفته می‌شود

  • کد خبر : 289505
  • 24 فروردین 1403 - 13:43
انتقام سخت به‌زودی گرفته می‌شود
امام‌جمعه موقت پلدشت گفت: انتقام سخت به‌زودی از این رژیم غاصب گرفته می‌شود و آنها نتیجه جنایات خود را می‌بینند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر اشرفی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به اهمیت بصیرت گفت: خداوند متعال مردم ولایت‌مدار و مؤمن ایران اسلامی را در مقابل توطئه دشمنان تنها نخواهد گذاشت.
وی تصریح کرد: فرصت‌سازی از تهدیدها، خداشناسی و بصیرت‌افزایی از راه‌های عبور از فتنه‌های دشمنان است.
وی اظهار کرد: خداشناسی و بصیرت‌افزایی، توکل به خدا، توسل به اهل‌بیت (ع)، صبر و استقامت در سختی‌ها از مهم‌ترین راهکارهای دورماندن از فتنه‌ها و گمراهی‌هاست.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: اگر به‌واسطه توطئه‌های دشمن در سختی و گرفتاری مالی و اقتصادی قرار گرفتیم باید مراقب باشیم تا دین ما آسیب نبیند و بدانیم که ارزش ما بهشت و قرب الهی است و نباید با دشوارشدن زندگی، از مسیر حق و تقوا خارج شویم.
اشرفی گفت: خدا فرموده شما دین خدا را یاری کنید تا من شما را یاری کنم و نمونه این یاری را در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه‌های بعد از انقلاب مشاهده کردیم و ایمان داشته باشید که خدا دست ما را خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: باید از تهدیدها فرصت‌سازی کنیم و با استفاده از توان و ظرفیت داخلی، در مسیر پیشرفت قدم برداریم نه اینکه خود را در اختیار دشمن قرار دهیم و گمان کنیم که او خیرخواه ماست و فریب وعده‌های او را بخوریم.
وی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی چیزهای مهمی به دست آوردیم و توانستیم از نظر نظامی خود را رشد دهیم، استعدادها شکوفا شد و انسان‌ها شناخته شدند که برای ما برکات بسیاری به دنبال داشت.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه تلاششان را برای ضربه‌زدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به کار گرفته‌اند؛ اما تاکنون نه‌تنها موفقیتی به دست نیاورده؛ بلکه این کشور هر روز مستحکم‌تر و قدرتمندتر شده است.
وی اظهار کرد: مردم کشورمان در تداوم راه شهدا و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنند با جان و مال خود پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.
اشرفی گفت: رژیم غاصب با این اقدام سعی داشت پاسخ اقدام خود در دمشق را به تأخیر بیندازد که موفق نشد.
وی تصریح کرد: جنایات صهیونیست‌ها در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری و عدم تعهد صهیونیست‌ها به قوانین بین‌المللی است، این جنایت به‌تلافی شکست‌های مفتضحانه صهیونیست‌ها در برابر مقاومت ملت فلسطین است، آنها که در میدان جنگ نابرابر با فلسطینی‌ها شکست‌خورده‌اند با این قتل ترورها به دنبال جبران شکست خود هستند.
وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف اعلامی، نابودی حماس و آزادی اسرای نظامی خود به هرگونه جنایات دست‌زده‌اند، کودکان، زنان و مردان را کشته و بیمارستان‌ها را بمباران کردند؛ اما نه‌تنها به هیچ هدفی نرسیدند؛ بلکه در یک بن‌بست راهبردی گرفتار شده و به دلیل بحران‌های متعدد داخلی و بین‌المللی، قدرت تصمیم‌گیری درست را ازدست‌داده و هر نوع تصمیم‌گیری آن‌ها پیامدی جز افزایش شکست برایشان ندارد.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: رژیم غاصب تنها زبان موشک را می‌فهمد و باید با زبان خودش با او حرف زد.
اشرفی گفت: تمام مسئولان و ژنرال‌های رژیم غاصب از ترس انتقام سخت خانه‌های خود را تخلیه و به پناهگاه فرار کرده‌اند.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: انتقام سخت به‌زودی از این رژیم غاصب گرفته می‌شود و آنها نتیجه جنایات خود را می‌بینند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289505

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه