Thursday, 2 May , 2024
6
امام‌جمعه پلدشت:

انتخابات مسابقه خدمت است نه مسابقه قدرت

  • کد خبر : 288704
  • 30 بهمن 1402 - 9:27
انتخابات مسابقه خدمت است نه مسابقه قدرت
امام‌جمعه پلدشت گفت: انتخابات مسابقه خدمت است نه مسابقه قدرت، ملت ایران بابصیرت خود نماینده اصلح را انتخاب و نقشه شوم دشمنان را نقش‌برآب می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: مردم بصیر ایران اسلامی مسیری را برای آینده این کشور انتخاب کرده‌اند و هرگز در گام برداشتن در این راه سست نمی‌شوند و اصل انقلاب را حفظ می‌کنند و خود را در مسیر دوقطبی برگشت از انقلاب یا داشتن رفاه بدون استقلال گرفتار نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که به چه کسانی رأی دهیم و چه کسانی را کنار بگذاریم؛ بدون افراط‌وتفریط و حب و بغض سوابق و رزومه افراد را بررسی کنید و با حضور خود در انتخابات و انتخاب دقیق فرصت را از فرصت‌طلبان، قدرت‌طلبان و عوام‌فریبان بگیرید.

وی اظهار کرد: توجه داشته باشید که چه کسانی حامی کاندیدا‌ها هستند، قطعاً افراد دنیاطلب، زیاده‌خواه، اهل رانت، زدوبند از هر کسی حمایت نمی‌کنند

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم تا مشارکت و رقابت انتخاباتی خوبی شکل گیرد، افزود: جوان امروز باید برای انقلاب، علی‌اکبر شود و این انتخابات صحنه علی‌اکبرهای انقلاب اسلامی برای رأی حداکثری است.

طالبی گفت: به‌رغم تمام دشمنی‌ها و دسیسه‌ها برای کاهش مشارکت مردم، قطعاً در انتخابات پیشرو حضور مردم و مشارکت آنان سرآمد خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر اینکه مردم باید آگاه باشند و آگاهانه انتخاب کنند، به ویژگی‌های نماینده اصلح اشاره کرد و ادامه داد: در انتخاب فرد اصلح باید بر اساس فرمایش امامان انقلاب عمل کرد، یک فرد اصلح باید متعهد به ارزش‌های دینی و انقلابی بوده، مؤمن، متعهد به خدا و خلق خدا باشد و در حفظ ارزش‌ها تقوای الهی را پیشه کند.

وی اظهار کرد: نماینده اصلح باید مردم‌دار باشد و قوانینی به نفع مردم و جامعه وضع کند؛ نترس و شجاع باشد، در مقابل دشمن کم نیاورد، از انقلاب، نظام و آرمان‌های آن دفاع کند.

امام‌جمعه پلدشت افزود: انتخابات مسابقه خدمت است نه مسابقه قدرت، ملت ایران بابصیرت خود نماینده اصلح را انتخاب و نقشه شوم دشمنان را نقش‌برآب می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288704

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه