Tuesday, 16 April , 2024
15
فرماندار پلدشت خبر داد:

انتخابات، عاملی برای اقتدار ملی است

  • کد خبر : 277561
  • 30 فروردین 1400 - 19:59
انتخابات، عاملی برای اقتدار ملی است
صفری گفت: انتخابات یک تکلیف و عاملی برای اقتدار ملی و تحکیم امنیت کشور است و عرصه نمایش قدرت مردمی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصتی برای آینده‌ای بهتر، تحقق اراده مردم در اداره امور به شمار می‌رود.

مهران صفری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران، همواره در همه صحنه ها حضور داشته اند، گفت: انتخابات همیشه یکی از موضوعات مهم و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده و یک حق و تکلیف و عاملی برای اقتدار ملی و تحکیم امنیت کشور، عرصه نمایش قدرت مردمی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصتی برای آینده‌ای بهتر، تحقق اراده مردم در اداره امور به شمار می‌رود.

 

وی در خصوص تلاش دشمن برای تخریب و کمرنگ کردن انتخابات تصریح کرد: دشمن در کنار کمرنگ کردن انتخابات، سعی در تضعیف و تخریب نهادهای دخیل در انتخابات مانند شورای نگهبان و دستگاه‌های اجرایی را با عناوین مختلف دنبال می کند.

 

وی اظهار کرد: در ۴۲ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مردم همیشه در صحنه حاضر بوده و ایفای نقش کرده اند.

 

فرماندار پلدشت افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خویش تاکید کرده اند، آحاد مختلف مردم باید ضمن حضور گسترده و باشکوه در انتخابات، در انتخاب خود دقت داشته باشند.

 

به گفته وی انتخابات، نشاط آفرین و امید آفرین و تبلور حماسه سیاسی بوده و هر رای در انتخابات به منزله رای به جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه