Friday, 19 April , 2024
14

امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون دفاع مقدس است

  • کد خبر : 275789
  • 04 مهر 1399 - 14:29
امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون دفاع مقدس است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: ماحصل دفاع مقدس برای ایران اسلامی امنیت است، امنیتی که حاصل خون هزاران هزار شهید از صدر اسلام تا به حال بوده است.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته پلدشت که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از دقیق ترین حرکت ملت ایران اسلامی بوده و جز هویت ملی ما ایرانیان بوده و خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: ماحصل دفاع مقدس برای ایران اسلامی امنیت است، امنیتی که حاصل خون هزاران هزار شهید از صدر اسلام تا به حال بوده است.

 

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرموده اند، من مشتاقم که جوان‌های ما قصه‌ی جنگ تحمیلی هشت ساله را بدانند که چه بود. این را بارها گفته‌ایم؛ افراد هم گفته‌اند و تشریح کرده‌اند؛ اما یک نگاه کلان به این هشت سال، با اطلاع از جزئیاتی که وجود داشته است، خیلی برای برنامه‌ریزی آینده‌ی جوان در روزگار ما مهم است. ۱۳۸۷/۰۸/۰۸

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: امروز تک به تک ما وظیفه داریم در خصوص چرایی و چگونگی جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس که جز تاریخ، هویت ملی، هویت اسلامی و ایرانی ما بوده هم خوب درک کرده و زمینه انتقال آن را مهیا کنیم.

 

یوسفی در خصوص پیامد های دفاع مقدس گفت: مردمی بودن، روحیه خودباوری، بروز عالیترین فضایل اخلاقی و معنوی و سرمایه سازی دفاع مقدس مهمترین پیامدهای دفاع مقدس است که این مولفه ها باید ضمن تبیین و تشریح در بین آحاد مردم، فرهنگ سازی و تقویت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به شجاعت، آرامش و سازش ناپذیری، روحیه و درایت امام خمینی(ره) افزود: این گونه ویژگی‌های فردی در گهواره مکتب اسلامی بارور شده بود و از امام(ره) مبارزی نستوه ساخته بود.

 

به گفته وی دفاع مقدس، باعث شد امنیت جغرافیایی، دینی و مذهبی ما پابرجا و استوار باقی بماند و موانع ایجاد شده توسط دشمن، از ابتدا تاکنون نتوانسته است خللی در مسیر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه