Sunday, 28 April , 2024
13

امنیت محصول اجتماعی که با مشارکت مردم بدست می آید

  • کد خبر : 263593
  • 28 شهریور 1396 - 15:21
امنیت محصول اجتماعی که با مشارکت مردم بدست می آید

فرمانده انتظامی استان آذربایجانغربی گفت: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت وممارست مردم بدست می آید و افتخار نیروی انتظامی در حوزه امنیت در این است که با مردم مشارکت داشته است.

به گزارش آرازسسی،سردار اصلانی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پلدشت با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه گفت: دفاع از خاک ومیهن وحقوق انسانی مقدس ترین جهاد میباشد و تمام رزمندگان ایران اسلامی با نیت دفاع از خاک،آرمانهای نظام و انقلاب و شهدای انقلاب در جبهه ها حضور پیدا کردند و از حقوق مردم ایران اسلامی دفاع نمودند.

وی به فرارسیدن ماه محرم اشارهو تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بود و ما در این ایام باید بیشتر به این امر توجه نماییم وتمامی آحاد جامعه باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجانغربی در بخش دیگر سخنان خود به توطئه دشمنان اشاره نمود که با هزینه کردن پول های کثیف و با ایجاد گروه های تکفیری قصد ناامن کردن منطقه را دارند و افزود: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت وممارست مردم بدست می آید و افتخار نیروی انتظامی در حوزه امنیت در این است که با مردم مشارکت داشته است.

وی اظهار کرد:امروز مردم در حوزه امنیت سهم بسزایی دارند تا جایی که در شش ماهه اول سالجاری ۷۵۰۰ تماس مردمی با فرمانده انتظامی شهرستان پلدشت انجام گرفته که این نشان دهنده

اصلانی گفت: نیروی انتظامی نیز سعی می کند منویات مد نظر مقام معظم رهبری را به خوبی به اجرا درآورد و در این راستا مردم محوری با تفکر جهادی و شهادت طلبی را در اولویت فعالیت خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در شش ماه اول سالجاری در پلدشت ۶۶ درصد کاهش سرقت های مهم، ۱۰۰ درصد کاهش سرقت خودرو، ۴۳ درصد کاهش تصادفات و۳۳ درصد کاهش جرایم امنیتی را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ بابایی

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=263593

نوشته های مشابه

05شهریور
افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در پلدشت
هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه