Sunday, 5 May , 2024
13

امسال نیز شاهد حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف خواهیم بود/ تولیدکنندگان کیفیت کالای های خود را بالا ببرند/ رژیم غاصب بزودی نابود می شود

  • کد خبر : 266282
  • 10 فروردین 1397 - 15:01
امسال نیز شاهد حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف خواهیم بود/ تولیدکنندگان کیفیت کالای های خود را بالا ببرند/ رژیم غاصب بزودی نابود می شود

امام جمعه موقت پلدشت گفت: مسئولان و مردم باید از کالای ایرانی حمایت کنند و تولید کنندگان نیز باید کیفیت کالاهای خود را بالا برده و باهم رقابت کنند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مسئله تقوا گفت: تقوا بهترین سرمایه انسانی بوده و اگر صاحب این سرمایه شویم عاقبت بخیر می شویم، برای این کار باید تلاش های فراوان کرد.

 

وی با اشاره به ۱۱فروردین ماه سالروز ولادت حضرت علی (ع) تصریح کرد: ۱۳ رجب یا ۱۱ فروردین ماه سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر است، هرچقدر در مورد فضایل حضرت علی(ع) سخن گفته شود قطره ای از دریای بیکران است.

 

امام جمعه موقت پلدشت افزود: ۱۳ رجب آغاز ایام اعتکاف بوده و این ایام دارای پاداش فراوان است و هرساله شاهد حضور گسترده مردم خصوصا جوانان در این عمل حسنه هستیم.

 

به گفته وی افرادای که تمایل به ثبت نام دارند می توانند تا اذان مغرب در مکان های اعلام شده ثبت نام کنند و آغاز این مراسم قبل از اذان صبح است.

 

بابایی در خصوص اعتکاف گفت: انسان در این ۳ روز از مسائل مادی و دنیوی خود را جدا کرده و فقظ با خداوند ارتباط برقرار می کند.

 

وی تصریح کرد: ۱۲ فروردین سالروز تثبیت شدن انقلاب اسلامی ایران است و از آن روز دشمن تلاش های فراوانی برای ضربه زدن به کشورمان کرده است ولی به لطف خدواند تمام نقشه هایشان نقش برآب شده است.

 

وی اظهار کرد: همه تلاش های استکبار این است تا منطقه را ناامن کرده و امنیت رژیم غاصب را تامین کند ولی به لطف خداوند این رژیم غاصب بزودی نابود می شود.

 

امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به شعار سال افزود: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و این شعار دارای ابعاد مختلفی است که باید آن توجه کنیم.

 

بابایی گفت: اشتغال تنها پشت میزنشینی نیست، مبارزه با قاچاق نیز یکی از راه های اشتغالزایی است.

 

امام جمعه موقت پلدشت افزود: مسئولان و مردم باید از کالای ایرانی حمایت کنند و تولید کنندگان نیز باید کیفیت کالاهای خود را بالا برده و باهم رقابت کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=266282

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه