Thursday, 2 May , 2024
10

امروزه خانواده به عنوان رکن اصلی مورد هدف دشمن است/ ساقط کردن پهباد آمریکا به دنیا نشان داد در دفاع از حریم با هیچ کسی تعارف نداریم

  • کد خبر : 271466
  • 31 خرداد 1398 - 15:55
امروزه خانواده به عنوان رکن اصلی مورد هدف دشمن است/ ساقط کردن پهباد آمریکا به دنیا نشان داد در دفاع از حریم با هیچ کسی تعارف نداریم

امام جمعه پلدشت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته با ساقط کردن پیشرفته ترین پهباد دنیا به ارزش ۲۲۲ میلیون دلار که قصد جاسوسی از ایران را داشت استکبار را تحقیر کرد و به دنیا نشان داد که در دفاع از حریم با هیچ کسی تعارف نداریم.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به نقش موثر خانواده در جامعه و تربیت انسان ها گفت: انسان ها در مهد خانواده تربیت می شوند و از جمله مسائلی که دشمن آن را نشانه گرفته خانواده است.

وی تصریح کرد: حضرت علی (ع) فرموده اند، اسلام، انسان ها را به ۳ پارسایی و پاکی دعوت می کند که پارسایی شکم، پارسایی عفت و حجاب، پارسایی زبان و سخن از آن جمله است.

وی اظهار کرد: امروزه خانواده به عنوان رکن اصلی مورد هدف دشمن است و اگر در این رکن خللی ایجاد شود تربیت انسان ها با مشکل روبرو می شود.

امام جمعه پلدشت با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن افزود: باید اقدام مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و استکبار با این پاسخ رهبری تحقیر شد.

طالبی با اشاره به ساقط شدن پهباد آمریکا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته با ساقط کردن پیشرفته ترین پهباد دنیا به ارزش ۲۲۲ میلیون دلار که قصد جاسوسی از ایران را داشت استکبار را تحقیر کرد و به دنیا نشان داد که در دفاع از حریم با هیچ کسی تعارف نداریم.

وی تصریح کرد: امروزه آمریکا در برابر قدرت ایران زانو زده است، این تنها شکست استکبار نیست و در طول ۴۰ سال گذشته بارها دیده شده است.

وی با اشاره به خصوصیات مقام معظم رهبری اظهار کرد: صلابت، اقتدار، حکمت، نظریه پردازی، تفکر، آینده نگری، ایستادگی در برابر استکبار گوشه ای از خصوصیات مقام معظم رهبری است.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: عدالت عالی ترین آرمان انقلاب اسلامی است و مبارزه با ظلم و ستم مهمترین محور کشورمان است.

طالبی ضمن تبریک آغاز هفته قوه قضاییه گفت: امروزه قوه قضاییه با هجمه هایی روبرو است و بر همه واجب است از این قوه بصورت قاطع حمایت کنیم.

وی با اشاره به ۱ تیرماه روز اصناف تصریح کرد: ۱ تیرماه به روز اصناف نامگذاری شده است و از همه عزیران در خواست داریم در مناسبت های ملی و مذهبی بیش از پیش در فضاسازی شهرستان تلاش کنند.

امام جمعه پلدشت ضمن درخواست از مسئولان برای برخورد قاطع با مشکلات شهرستان افزود: مسئولان هرچه سریعتر نسبت به تعریض محور مرگنلر به پلدشت ، حل قطعی های مکرر آب شرب شهر نازک پلدشت، گرانی بیش از اندازه برخی کالاها در سطح شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271466

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه