Saturday, 27 April , 2024
11

اقتدار اطلاعاتی سپاه به رخ دشمنان کشیده شد/ راهپیمایی اربعین زمینه‌های شکل‌گیری امت واحده اسلامی است

  • کد خبر : 272765
  • 26 مهر 1398 - 16:15
اقتدار اطلاعاتی سپاه به رخ دشمنان کشیده شد/ راهپیمایی اربعین زمینه‌های شکل‌گیری امت واحده اسلامی است

امام جمعه پلدشت گفت: ائمه جمعه سراسر کشور با تحسین و تقدیر از شاه‌کار اطلاعاتی فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه، جسارت و خطرپذیری، روحیه‌ی جهادی، هوشمندی بالای اطلاعاتی و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران را در دستگیری سرشبکه سایت و کانال «آمدنیوز» -روح‌اله(نیما) زم – می‌ستایند و از لسان مردم بزرگ‌مان، این عملیات غرورآفرین را به مردم عزیز و رهبر عالی‌قدر و سپاه انقلابی و پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه تبریک می‌گویند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اربعین حسینی گفت: هرچه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم، دل‌هایمان بیشتر روانه کربلای حسینی و خاک مقدسش می‌شود و برای زیارت بارگاه مبارک و نورانی سالار شهیدان و یاران باوفایش هوایی می شویم.
وی تصریح کرد: قال ابومحمد الحسن العسکری(ع): «عَلاماتُ المُؤْمِنِ خمْس: صَلاهُ الْخَمْسِین، وَ زِیارَهُ الْأرْبِعَینِ وَ التَّخَتُّمُ فِی الْیمِینِ، وَ تَعفیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم؛ امام حسن عسکری(ع) فرمود: نشانه‌های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاردن، بسم‌الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند گفتن»(وسایل الشیعه/ج۱۰/ص۳۷۵).
وی با تاکید بر راهپیمایی اربعین؛ تجلی “همدلیِ‌ وفادارنه” برای ظهور امام زمان(ع) و زمینه‌های شکل‌گیری امت واحده اسلامی اظهار کرد: معرفی فرهنگ عاشورا به جهان به عنوان نسخه‌ی شفابخش معضلات و بحران‌های بشری؛ تغییر نگاه در افکار عمومى جهان و خنثى شدن تبلیغات سوء دشمنان نسبت به تفکرات و رفتار شیعیان و توسعه فرهنگ اسلام اصیل در مقابل اسلام آمریکایی در جهان و رشد اسلام‌خواهى در بستر فرهنگ اربعین برخى از دست آوردهاى اجتماعی و سیاسی این حرکت است.
امام جمعه پلدشت افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان کشور با ایشان(۱۷/ ۰۷/ ۱۳۹۸)، یکی از کارهای مهمّی که جامعه‌ی نخبگانی می‌تواند انجام بدهد، این است که در دیپلماسی عمومی نقش ایفا کند.
به گفته وی ایران فرهنگی بزرگ – که بسی پهناورتر از جغرافیای سیاسی ایران است، کشورهای منطقه‌ی غرب آسیا، کشورهای جهان اسلام، کشورهای محور مقاومت و عموم نخبگان حق‌جوی جهان پنج سطح دیپلماسی عمومی نخبگان است.
طالبی با اشاره به محورهای بیانات امام خامنه‌ای در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه‌السلام گفت: دانشگاه امام حسین علیه‌السلام، یکی از برکات الهی است و سپاه پاسداران بحمدالله امروز هم در داخل کشور، هم در خارج کشور دارای عزّت است.
وی با اشاره به سفر نخست‌وزیر پاکستان به ایران تصریح کرد: این برای چندمین‌بار است که کشورهای مختلف از سوی عربستان به تقاضای آل سعود یا به ابتکار عمل خود خواسته‌اند نقش میانجی را بین این دو کشور ایفا کنند و مدتی قبل بود که عادل عبدالمهدی- نخست‌وزیر عراق- به تقاضای سلمان-پادشاه عربستان- به ایران آمد و پیام وی را به تهران آورد.
وی اظهار کرد: درخواست عربستان در گفت‌وگو با ایران نیز یمن است که معظم‌له چند نکته را در این مورد به عمران‌خان خاطرنشان کردند، عربستان هیچ اراده‌ای برای مذاکره ندارد، چراکه تحت اشراف امریکا است، راه مذاکره ایران و عربستان از یمن می‌گذرد، برای این مذاکره، ایران همچنان به طرح ۴ ماده‌ای خود برای پایان درگیری در این کشور استوار است و با تهدید نمی‌شود به جایی رسید، هر کسی بخواهد تهدید کند، پشیمان می شود.
خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به مفاد چهارگانه طرح ایران افزود: برقراری آتش‌بس و توقف سریع کلیه‌ی حملات نظامی خارجی، ارسال فوری و بدون وقفه‌ی کمک‌های انسان‌دوستانه و پزشکی برای مردم یمن، از سرگیری گفت‌وگوی ملی یمنی و تحت هدایت مردم یمن و با مشارکت نمایندگان تمام احزاب سیاسی و گروه‌های اجتماعی این کشور، تشکیل دولت فراگیر وحدت ملی یمن و حمله به نفتکش ایرانی؛ نشانه‌ای دیگر از درماندگی استکبار از مفاد چهارگانه طرح ایران است.
طالبی با اشاره به رُخ‌نمایی از اقتدار اطلاعاتی سپاه گفت: ائمه جمعه سراسر کشور با تحسین و تقدیر از شاه‌کار اطلاعاتی فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه، جسارت و خطرپذیری، روحیه‌ی جهادی، هوشمندی بالای اطلاعاتی و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران را در دستگیری سرشبکه سایت و کانال «آمدنیوز» -روح‌اله(نیما) زم – می‌ستایند و از لسان مردم بزرگ‌مان، این عملیات غرورآفرین را به مردم عزیز و رهبر عالی‌قدر و سپاه انقلابی و پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه تبریک می‌گویند.
امام جمعه پلدشت افزود: مصرانه می‌خواهیم، از این آغاز ماجرا تا پایان آن را با قدرت و توکل و توسل پیش بروند و با سرعت و دقت، خائنان به انقلاب و وطن را به مردم معرفی کرده و با کمک قوه‌ی محترم قضاییه مزدوران استکبار را به سزای اعمالشان برسانند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=272765

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه