Thursday, 2 May , 2024
17

افزایش ۱۵ درصدی تردد کامیون ها از مرز پلدشت/ افزایش ساعات کاری پایانه مرزی پلدشت تا ۱۲ شب

  • کد خبر : 264421
  • 17 آبان 1396 - 10:40
افزایش ۱۵ درصدی تردد کامیون ها از مرز پلدشت/ افزایش ساعات کاری پایانه مرزی پلدشت تا ۱۲ شب

مدیر پایانه مرزی پلدشت گفت: کارهای اداری افزایش ساعات فعالیت گمرک در استان به اتمام رسیده است و به زودی ساعات کاری این پایانه تا ۱۲ شب افزایش می یابد.

ایرج آزادی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به عملکرد این پایانه در ۷ ماهه اول سال جاری نسبت به تردد کامیون ها گفت: امسال تردد کامیون نسبت به سال گذشته ۱۵درصد افزایش یافته و به ۱۸هزار و ۱۴۹ کامیون رسیده است که عمدتا بصورت خالی بود.

 

وی با اشاره به تردد مسافران از پایانه مرزی پلدشت تصریح کرد: امسال حدود ۸۰هزار نفر از این پایانه تردد کرده اند و این آمار در نیم سال دوم که فصل مسافرت است قطعا افزایش چشمگری می یابد.

 

مدیر پایانه مرزی پلدشت با اشاره به افزایش ۱۲۰درصدی مسافر ورودی و خروجی افزود: ارائه امکانات بروز، پیشرفته و خدمات مناسب باعث افزایش این آمار شده است.

 

به گفته وی ۱۰هزار ۱۸۳ کامیون ترانزیت از این پایانه عبور کرده و به سایر کشورها راهی شده اند و این آمار از رشد بالای ۱۸۰ درصدی حکایت می کند.

 

آزادی با اشاره به بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از این پایانه گفت: امیدواریم با هماهنگی استانی بین ناظر گمرکات استان و سایر دستگاه های ذیربط این پایانه به مرز اختصاصی برای چند کالا از قبیل کالاهای فاسد شدنی اختصاص یابد.

 

وی اظهار کرد: با اختصاص حداقل ۲ کالا برای این مرز از فشار وارد بر مرز بازرگان کاسته شده و منجر به اشتغالزایی در این شهرستان می شود.

 

مدیر پایانه مرزی پلدشت افزود: امیدواریم با هماهنگی ها و عنایت مسئولان تجارت چمدانی در این پایانه تبدیل به تجارت ترانزیتی شود.

 

آزادی با اشاره به افزایش ساعات کاری در کارگروه گفت: کارهای اداری افزایش ساعات فعالیت گمرک در استان به اتمام رسیده است و به زودی ساعات کاری این پایانه تا ۱۲ شب افزایش می یابد.

 

وی در خصوص انبار های عمومی تصریح کرد: زمین های مربوطه برای ساخت انبار های عمومی در اوایل سال تحویل داده شد و هم اکنون انبارهای موقت در پایانه مستقر است و کار ترخیص کالا صورت می گیرد ولی ساخت و سازی از سوی انبارهای عمومی صورت نگرفته است.

 

مدیر پایانه مرزی پلدشت افزود: عدم ایست و توقف کامیون در پایانه، مسیر کوتاه برای رسیدن به مقصد و سوخت ارزان از ویژگی های اصلی این پایانه است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264421

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه