Thursday, 2 May , 2024
8
امام‌جمعه موقت پلدشت:

افراد در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شود

  • کد خبر : 288694
  • 27 بهمن 1402 - 13:35
افراد در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شود
امام‌جمعه موقت پلدشت گفت: افراد در تراز انقلاب اسلامی باید انتخاب شود و این کرسی‌ها را نباید در اختیار افراد کم‌ظرفیت قرارداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نصیری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به اینکه اهمیت تقوا گفت: یکی از معیارهای مهم برای انتخابات پیشرو داشتن تقوا است.
وی تصریح کرد: خداترس بودن و آگاهی نسبت به امور از ویژگی‌های دیگر نماینده است.
وی اظهار کرد: انسان مسلمان باید حق را یاری و باطل را نهی کند تا در راه درست قرار بگیرد.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: در قرآن کریم نسبت به تهمت و غیبت هشدار داده شده و لازم است در روزهای تبلیغات انتخابات از بدگویی یا بُهتان علیه نامزدهای انتخاباتی پرهیز شود.
نصیری گفت: دشمنان به دنبال یاس و ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند. مشارکت‌نکردن در انتخابات، نشانه عدم التزام عملی به اسلام است.
وی تصریح کرد: علاوه بر ضرورت مشارکت در انتخابات، انتخاب نماینده اصلح، ضرورت دارد؛ باید نسبت به انتخاب نماینده اصلح، انقلابی و متدین اهتمام جدی داشت.
وی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند مشارکت در انتخابات کم‌رنگ شود؛ اما انتخابات پرشور امنیت ملی را تقویت می‌کند.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: مردمی که دل در گرو ایران قوی دارند با هر سلیقه‌ای در پای صندوق‌ها حاضر شده و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.
نصیری گفت: بعضی‌ها می‌گویند اگر فلان‌کس تأیید نشود مشارکت کم می‌شود در حالیه برعکس است؛ زیرا امیدآفرین است و شور انتخاباتی ایجاد می‌شود و مردم می‌بینند دستگاه‌های قانونمند با کسی مدارا نکرده‌اند و امیدوار می‌شوند.
وی تصریح کرد: همه مواظب باشیم در نحوه سخن‌گفتن و عمل‌کردن؛ هر کسی در هر جایگاهی است از پدر خانواده تا مسئول دستگاه‌ها و ادارات و ائمه جماعات و جمعه مردم را مأیوس نکنند و دستاوردها و پیروزی‌ها را بیان کنیم.
وی افزود: کسانی که وارد عرصه تبلیغات می‌شوند ضمن رعایت موازین قانونی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دیگران را برای اثبات خود تخریب نکنند و نیت خود را برای ورود به این عرصه خدا و خدمت به مردم قرار دهند.
نصیری گفت: افراد در تراز انقلاب اسلامی باید انتخاب شود و استکبارستیزی و ارزش‌های انقلابی آن‌ها باید بررسی شود و این کرسی‌ها را نباید در اختیار افراد کم‌ظرفیت قرارداد.
وی با اشاره به روز جوان تصریح کرد: دوران جوانی دوران بحران است، باید مراقبت صورت گیرد تا در مسیر حق قرار گیرد.
وی اظهار کرد: ضروری است که به جوانان و نوجوانان وقت و میدان داده شود و با آنها هم‌کلام شد، چرا که آنها آماده رفتن به راه درست هستند؛ اما اگر زبان آنها را ندانیم، نمی‌توانیم آنها را به سمت‌وسوی درستی راهنمایی کنیم.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: دوره جوانی بهترین و بانشاط‌ترین دوره عمر انسان همراه با علم، نوآوری، شکفتن، جوشش استعدادها و قلب‌های پاک برای پذیرش ایمان است.
نصیری با اشاره به ازدواج جوانان گفت: هم دولت و هم‌خانواده‌ها وظیفه دارند که زمینه و شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنند.
وی با اشاره به حمله رژیم غاصب به غزه تصریح کرد: فاجعهٔ غزه در صدر اخبار رسانه‌های دنیا و در صدر اخبار دنیای استکباری قرار گرفته است. اما دنیای استکبار نمی‌خواهد اخبار فاجعهٔ غزه آن‌طور که در واقعیت اتفاق می‌افتد، منعکس شود و اصلاً قصد مستکبران نیز همین است که اخبار غزه در همین اندازهٔ محدود انتشار یابد.
وی اظهار کرد: تمام هنر ارتش اسرائیل شلیک موشک و بمب‌های رایگانی است که در اختیار دارد؛ چراکه این ارتش در دو دههٔ اخیر از هیچ جنگ زمینی موفق و پیروز به بیرون نیامده است و به همین دلیل با وجود تبلیغات بسیار زیاد، با بهانه‌های واهی حملهٔ زمینی را به تعویق انداخته است؛ چراکه جرأت حملهٔ زمینی را ندارد.
امام‌جمعه موقت پلدشت افزود: نیروهای حماس می‌توانند چندین برابر طوفان الاقصی بر ارتش صهیونیستی تلفات وارد کرده و آنجا را به پرتگاهی برای بلعیدن ارتش اسرائیل تبدیل کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288694

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه