Friday, 29 March , 2024
16

افتتاح ۳۰ واحد مسکن روستایی در پلدشت/ پیشنهاد مقاوم سازی ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و محرومین

  • کد خبر : 260693
  • 30 فروردین 1396 - 13:46
افتتاح ۳۰ واحد مسکن روستایی در پلدشت/ پیشنهاد مقاوم سازی ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و محرومین

به گزارش آراز سسی، بمناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی ( ره) ۳۰ واحد مسکن روستایی و محرومین با حضور مسئولان، اعضای شورای اداری شهرستان و مردم به بهره برداری رسید.   رشید نقی زاد ظهر امروز در آیین افتتاح مساکن روستایی که […]

به گزارش آراز سسی، بمناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی ( ره) ۳۰ واحد مسکن روستایی و محرومین با حضور مسئولان، اعضای شورای اداری شهرستان و مردم به بهره برداری رسید.

 

رشید نقی زاد ظهر امروز در آیین افتتاح مساکن روستایی که در روستای میرزاکندی پلدشت برگزار شد گفت: همزمان با دهه گرامیداشت سی و هشتمین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی ( ره) ۳۰ واحد مسکن روستایی و مسکن محرومین به بهرده برداری می رسد.

 

وی تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل پرداخت تسهیلات با کارمزد ۵ درصد، باز پرداخت ۱۵ ساله و ۲۷ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

رییس بنیاد مسکن پلدشت در ادامه با اشاره به این موضوع که از سال ۸۴  تاکنون ۲۸۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان در سطح شهرستان مقاوم سازی شده است افزود: برای سال جاری مقاوم سازی ۴۵۰ واحد با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان پیشنهاد شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم این واحدها مقاوم سازی می شوند.

 

اکبر عبدالله نژاد در این مراسم با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان در راستای احداث، مقاوم سازی مساکن روستایی و محرومین گفت: با تلاش های نماینده مجلس شورای اسلامی و مساعدت های مسئولان امسال عملیات گازرسانی به روستاهای محور پلدشت به یولاگلدی و پلدشت به شهرک ارس، پیمان سپاری شده و بزودی شاهد گازرسانی به این روستاها هستیم.

 

فرماندار پلدشت افزود: طی سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پلدشت توسط جهاد کشاورزی به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده اند که در پایان سالجاری این میزان به ۵۰ هزار هکتار می رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=260693

نوشته های مشابه

10فروردین
تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه