Friday, 29 March , 2024
12

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در پلدشت/ اعلام وضعیت هشدار در شهرستان

  • کد خبر : 275021
  • 01 تیر 1399 - 14:48
اعمال محدودیت های جدید کرونایی در پلدشت/ اعلام وضعیت هشدار در شهرستان

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در پلدشت روند صعودی به خود گرفته است و طبق پیش بینی ها طی روز های آینده شاهد رشد صعودی این بیماری خواهیم بود.

آیدین رحیم زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آخرین وضعیت پلدشت در خصوص کرونا ویروس گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در پلدشت روند صعودی به خود گرفته است و طبق پیش بینی ها طی روز های آینده شاهد رشد صعودی این بیماری خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: این بیماری رفتار متفاوتی از خود نشان می دهد و علایم متنوع گوارشی، احساس ضعف، بی اشتهایی و … علاوه بر علامت های قبلی در بیماران بروز می کند، بیمارانی که مراجعه می کنند وضعیت جسمانی وخیم تری نسبت به قبل دارند و سن ابتلا نیز کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به وضعیت هشدار در پلدشت اظهار کرد: از هفته گذشته اکیپ های آمبولانس پلدشت در سطح شهرستان و روستاها در حال اعلام وضعیت هشدار هستند تا مانع از خسارات جبران ناپذیر موج دوم باشیم.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت در خصوص کاهش حساسیت مردم و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: پیامد های عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک، مسافرت ها و برگزاری مراسمات، بعد از چند روز ظهور می کند و ممکن است جبران ناپذیر باشد.

 

رحیم زاده با اشاره به افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان پلدشت، وخامت حال بیماران و خطرات حاد ناشی از آن در خصوص اعمال محدودیت های جدید گفت: برگزاری هرنوع مراسم (عروسی، ترحیم، تولد و …) که موجب تجمع عمومی یا خصوصی، افزایش تماس و مواجهات تنفسی می گردد ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت، برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: جهت جلوگیری از انتقال و یا ابتلا به ویروس کرونا در هنگام خروج از منزل ازماسک استفاده گردد، ضمنا در اماکن عمومی (ادارات و موسسات دولتی و خصوصی) از ورود و ارائه خدمات به مراجعینی که ازماسک استفاده نمی کنند، جلوگیری می شود.

 

وی اظهار کرد: هیچگونه دستوری مبنی بر بازگشایی تالارها و قلیان سراها اتخاذ نشده است و برابر آخرین مصوبات کمیته استانی، همچنان تعطیل هستند و درصورت مشاهده فعالیت، اماکن مربوطه پملپ و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس نیازمند همکاری تمام همشهریان بوده و به تنهایی محقق نمی شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275021

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه