Friday, 19 April , 2024
17
فرماندار ماکو خبر داد:

اعمال محدودیتهای جدید کرونایی در ماکو

  • کد خبر : 277036
  • 03 اسفند 1399 - 12:30
اعمال محدودیتهای جدید کرونایی در ماکو
فرماندار ماکو گفت: باهرگونه تجمعی که در آنجا پروتکل های بهداشتی رعایت نشود برخورد خواهد شد.

به گزارش آراز سسی، علی محمدی ایروانلو در جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان نارنجی شده و در آستانه ورود به وضعیت قرمز هستیم، گفت: هرگونه تجمعی که در آنجا پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، متفرق می شود.

 

وی با اشاره به اینکه محدودیت های جدیدتری در ماکو اجرایی می شود، افزود: اکیپ بازرسی‌ ویژه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها در سطح شهر و حتی روستاها نظارت داشته و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

 

فرماندار ماکو مهمترین عامل وضعیت نارنجی شدن شهرستان را عدم رعایت پروتکل ها و عادی انگاری توسط مردم یاد کرد و افزود:  باید همه تلاش ها در جهت قطع چرخه و زنجیره انتقال ویروس بوده تا شاهد وضعیت قرمز  و محدودیت  های بیشتر خصوصا برای مشاغل صنفی  نباشیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: در صورت  رعایت نکردن  پروتکل ها خصوصا عدم استفاده از ماسک شهرستان از وضعیت نارنجی به قرمز خواهد رسید و وضعیت غیر قابل کنترل خواهد بود.

 

فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: با توجه به ورود  کرونایی انگلیسی به  کشور که سرعت گسترش بیماری را چندین برابر کرده باید با همکاری همه دستگاههای اجرایی و مردم  از ورود شهرستان به وضعیت قرمز جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277036

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه