Sunday, 19 May , 2024
4

اعتکاف زمینه ساز نزدیک شدن به خداوند است/ مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن به مثابه جهت گیری اصلی تحولات دستگاه قضایی است

  • کد خبر : 270417
  • 24 اسفند 1397 - 15:46
اعتکاف زمینه ساز نزدیک شدن به خداوند است/ مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن به مثابه جهت گیری اصلی تحولات دستگاه قضایی است

امام جمعه پلدشت گفت: مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن به مثابه جهت گیری اصلی تحولات دستگاه قضایی است که برای آن باید به وظایف قاونی به درستی و حد اکثری عمل شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی هر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام اعتکاف گفت: اعتکاف زمینه ساز نزدیک شدن به خداوند است و البته عبادت فقط به هم نماز خ معاشرت اسلامی را تجربه کردن و آموختن همه این ها فرصت هایی است که در اعتکاف ممکن است پیش بیاید.
وی تصریح کرد: اعتکاف برای نزدیک شدن به خدا است، در اعتکاف باید به روح اعمال عبادی اعتکاف توجه ویژه شود.
وی اظهار کرد: پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلابی است، ما اول انقلاب این چیزها را نداشتیم.
امام جمعه پلدشت افزود: اینکه ده ها هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند و اغلب جوان باشند جز رویش های انقلاب است.
به گفته وی واقعا این اعتکاف مناظر زیبا و معطری را ایجاد می کند.
طالبی با اشاره به اعطای نشان ذولفقار به سردار سلیمانی از سوی مقام معظم رهبری و تبیین حکم مقام معظم رهبری به آیت الله رئیسی گفت: اعطای نشان ذولفقار نشانه رضایت مقام معظم رهبری از مجاهدت در راه خدا است.
وی تصریح کرد: این نشان، نشانه ای بود از تقدیر فرمانده از سربازی که نابودی داعش را ماه ها پیش از غلبه بر داعشیان در نامه اعلام داشت.
وی با اشاره به حکم انتصاب حجت الاسلام رئیسی گفت: رهبر انقلاب و افکار عمومی از دستگاه قضا و ریاست جدید آن انتظار دارند با انگیزه مضاعف و نفسی تازه وارد مرحله شده و دوران جدیدی که زیبنده گام دوم انقلاب است رقم بزنند.
خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به یکی از ۸ توصیه مهم مقام معظم رهبری افزود: مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن به مثابه جهت گیری اصلی تحولات دستگاه قضایی است که برای آن باید به وظایف قاونی به درستی و حد اکثری عمل شود.
طالبی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای موسسه فقه و علوم اسلامی و طلاب گفت: مهمترین محورها توحه و اهمیت به نقش خانواده در جهت موفقیت انجام وظایف دینی و مسئولیت اجتماعی است.
وی با اشاره به روزهای پایانی سال ۹۷ تصریح کرد: مشکلات اقتصادی باعث شده سفرهای مردم کوچک شود، باید به فقر همنوعان خود باشیم.
وی اظهار کرد: مدیریت این شرایط نیاز به هوشمندی مسئولین، ملت و تیریبون داران افکار عمومی به این مسئله و تلاش فراگیر و همه جانبه برای کمک رسانی به این قشر از جامعه است.
امام جمعه پلدشت افزود: حمایت از کالای ایرانی یکی از توصیه هایی است که نه تنها برای سال ۹۷ بلکه افقی روشن را برای سال های بعد نیز پیش روی مردم و مسئولان قرار می دهد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=270417

برچسب ها

نوشته های مشابه

29اردیبهشت
تجهیزات گمرک بازرگان ارتقا باید
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

تجهیزات گمرک بازرگان ارتقا باید

27اردیبهشت
دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می‌شود
دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی:

دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه