Saturday, 4 May , 2024
16

اطعام و توزیع جیره خشک در بین ۴هزار نفر از افراد تحت پوشش تا پایان ماه رمضان/ افزایش ۲۰ درصدی کمک های مردمی طی سال جاری

  • کد خبر : 267193
  • 19 خرداد 1397 - 11:31
اطعام و توزیع جیره خشک در بین ۴هزار نفر از افراد تحت پوشش تا پایان ماه رمضان/ افزایش ۲۰ درصدی کمک های مردمی طی سال جاری

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت گفت: طی ۲ ماه سال جاری ۷۰میلیون تومان کمک های مردمی، صدقات و اکرام ایتام جمع آوری شده است که کل در آمد در شهرستان پلدشت و در قالب هزینه های عمرانی، خدماتی، درمانی، تهیه جهازیه، مسکن، هزینه های دانشجویی هزینه شده است.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار آرازسسی با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان امسال تا به این لحظه ۵۰۰ نفر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت و ۱۲۰ نفر توسط کارکنان این اداره اطعام شده است و برای ۵۰۰ نفر نیز جیره خشک توسط مسئولین و خیرین توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا پایان ماه رمضان این آمار را به ۴هزار نفر برسانیم.

 

وی با اشاره به هفته اکرام ایتام اظهار کرد: طرح اکرام ایتام از ۱۵ ماه رمضان به مدت یک هفته شروع شده است و تا به این لحظه با کودکان بی سرپرست تحت پوشش دیدار و ۲۰ بسته غذایی در بین آنها توزیع شده است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت در خصوص پذیرش حامی برای کودکان بی سرپرست افزود: سهمیه امسال ۱۲۰ نفر کودک بود که ۱۰۰درصد سهیمه دیروز محقق شد و تا پایان ماه رمضان تلاش می کنیم این آمار افزایش یابد.

 

رضایی با اشاره به کمک های مردمی، صدقات و اکرام ایتام گفت: طی ۲ ماه سال جاری ۷۰میلیون تومان کمک های مردمی، صدقات و اکرام ایتام جمع آوری شده است که کل در آمد در شهرستان پلدشت و در قالب هزینه های عمرانی، خدماتی، درمانی، تهیه جهازیه، مسکن، هزینه های دانشجویی هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: این آمار نسبت به ۲ماهه سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته است.

 

وی اظهار کرد: امسال ۲۰ میلیون تومان پول نقد و ۲۰ میلیون تومان بسته غذایی توسط مردم خیر به این اداره تحویل شده است که نسبت به سال گذشته از ۵۰درصد افزایش برخوردار است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: امسال یک مرکز نیکو کاری در شهر نازک پلدشت ایجاد شده است و مجوز ۲مرکز دیگر نیز گرفته شده که در شهرک ارس و پلدشت ایجاد می شود.

 

رضایی با اشاره به عید فطر و زکات فطریه گفت: مردم می توانند زکات خود را به دبیر زکات فطریه کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دهند و این مبالغ در کمتر از ۴۸ ساعت به حساب نیازمندان واریز می شود و در روستاها هم مبالغ توسط نماینده اداره و شوراها در بین نیازمندان همان روستا توزیع می شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت  ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولان برای شرکت در امورات خیر و کمک به نیازمندان افزود: همشهریان و مردم خیر می توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۹۷۴۶۶۳۰۰۳ نزد بانک ملی بنام کمک های مردمی خاص کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به واریز کمک های مردمی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=267193

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه