Thursday, 2 May , 2024
9
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

ارائه بیش از ۱۱۰ بسته سرمایه‌گذاری در رویداد اینوکس ۲۰۲۳

  • کد خبر : 286927
  • 18 آبان 1402 - 9:30
ارائه بیش از ۱۱۰ بسته سرمایه‌گذاری در رویداد اینوکس ۲۰۲۳
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یکی از ابزارهای جذب سرمایه‌گذار تبیین بسته‌های سرمایه‌گذاری با فرصت‌های جذاب و مزیت‌های ویژه است.

به گزارش آراز سسی، حمزه حورسی در گفتگو با خبرنگاران در رویداد بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: حدود ۱۱۰ بسته سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو با داشتن ویژگی‌هایی همچون بی‌نام بودن، اختصاص زمین و انجام استعلامات و مراحل اداری تعریف و آماده‌سازی شده است.

وی در خصوص ابزارهای جذب سرمایه‌گذار تصریح کرد: یکی از ابزارهای جذب سرمایه‌گذار تبیین بسته‌های سرمایه‌گذاری با فرصت‌های جذاب و مزیت‌های ویژه است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه ابزار تبلیغاتی در جهت شناساندن و معرفی این طرح‌های سرمایه‌گذاری حضور در نمایشگاه‌ها و برپایی غرفه است، بنابراین سازمان منطقه آزاد ماکو با حضور در رویداد مهم بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۲۳ دنبال تبلیغ این بسته‌ها و جذب سرمایه‌گذار است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو تبیین بسته‌های سرمایه‌گذاری فوق را در چندین حوزه بیان کرد و افزود: منطقه آزاد ماکو به‌عنوان دروازه قدیمی راه ابریشم، دارای فرصت‌های زیادی برای سودآوری و تجارت است و ازاین‌رو در حوزه لجستیک فرصت‌های بسیار زیادی آماده شده که در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران ارائه می‌گردد.

حورسی دومین رویکرد منطقه آزاد ماکو که از مزیت بالایی برای سرمایه‌گذاران برخوردار است را بخش گردشگری عنوان و اضافه کرد: متأسفانه در حال حاضر گردشگری در این منطقه به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های مناسب توسعه‌نیافته است.

وی تأکید کرد: به همین منظور، سازمان منطقه آزاد ماکو برای توسعه گردشگری بسته‌های سرمایه‌گذاری را برای ارائه به علاقه‌مندان این بخش تهیه کرده است که در این نمایشگاه به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

معاون اقتصادی منطقه آزاد ماکو افزود: بزرگ‌ترین فرصت موجود در منطقه آزاد ماکو، حوزه ترانزیت است که سازمان منطقه آزاد ماکو با دو باند کردن جاده‌های ترانزیتی و احداث کمربندی این بخش بالقوه را برای بهره‌برداران اقتصادی به بالفعل تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ماکو برای توسعه حوزه ریلی از شهر مرند تا مرز بازرگان که بزرگ‌ترین مرز زمینی کشور و فاقد شبکه ریلی است، بسته‌های سرمایه‌گذاری را تهیه کرد که در این نمایشگاه در تفاهم‌نامه‌ای به یک شرکت خارجی واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: با احداث شبکه ریلی فوق، شرق و غرب دنیا به هم متصل می‌شود؛ در حال حاضر شبکه ریلی از چین و از طریق سرخس تا مرند آذربایجان شرقی وجود دارد و با احداث این ۲۰۰ کیلومتر، شبکه ریلی به ترکیه و اروپا اتصال می‌یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=286927

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه