Friday, 3 May , 2024
15
پیگیری‌های رسانه جواب داد؛

اختصاص پزشک متخصص به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت

  • کد خبر : 280007
  • 09 بهمن 1400 - 8:22
اختصاص پزشک متخصص به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت
رییس بیمارستان امام خمینی(ره) پلدشت گفت: پزشک متخصص در بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی، پاتولوژی، داخلی برای ارائه خدمات در این شهرستان مستقر شدند و خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

به گزارش آراز سسی، تامین سلامت، بهداشت و درمان مردم از مهمترین و با ارزش ترین وظایف مسئولان در حوزه بهداشت و درمان است و ارائه خدمات شایسته موجب بالا رفتن امید به زندگی افراد می شود.

مقام معظم رهبری نیز بارها بر موضوع بهداشت و درمان تاکید کرده و فرموده اند؛ مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ یک هر کشوری است.

امروزه مردم شهرستان پلدشت علاوه بر رنج بیماری باید رنج نبود برخی از امکانات و یا کمبود پزشک متخصص را بکشند.

چه بسا بیمارانی که بخاطر نبود تجهیزات و یا کمبود پزشک متخصص یا ضعف در ارائه خدمات به موقع ممکن است به مرگ دلخراشی تن دهند و افسوس های بسیاری را در پی خواهد داشت که اگر این یا آن در بیمارستان شهرستان وجود داشت پدر، مادر، فرزند، همسر، برادر و یا خواهرمان زنده بود.

پلدشت با اینکه شهرستانی مرزی و توریست پذیر بوده مظلوم واقع شده است و بدلیل کمبود پزشک متخصص سونوگرافی با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و نارضایتی های بیماران را در پی داشت.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت در گفت و گو با خبرنگار آراز سسی بیان کرد: مطالبات مردمی، پیگیری مسئولان و رسانه ها در خصوص نبود پزشک متخصص در برخی رشته و سختی هایی که مردم می کشیدند و مساعدت لازم از طرف دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، با حضور ۳ نفر پزشک متخصص جدید در رشته‌های رادیولوژی و سونوگرافی، پاتولوژی، داخلی در بیمارستان شهرستان پلدشت موافقت شد.

لعیا عزیززاده بیان کرد: با حضور سه متخصص جدید، تعداد پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت به ۱۰ نفر رسید.

وی اظهار کرد: حضور متخصص پاتولوژی برای اولین بار و متخصص رادیولوژی به صورت ثابت، باعث ارتقای خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان پلدشت می شود.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت افزود: تمام پزشک های متخصص در شهرستان مستقر بوده و همه روزه بیماران را ویزیت می کنند.

عزیززاده گفت: پزشکان متخصص حاضر در بیمارستان شامل جراح عمومی، داخلی، کودکان، قلب و عروق، زنان، بیهوشی، روانپزشکی، پاتولوژی و رادیولوژی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=280007

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه