Thursday, 2 May , 2024
15

احزاب و طوایف مختلف با اتحاد خویش قدرت‌های پلید جهانی را سرنگون کنند

  • کد خبر : 262185
  • 09 تیر 1396 - 16:32
احزاب و طوایف مختلف با اتحاد خویش قدرت‌های پلید جهانی را سرنگون کنند

امام جمعه ماکو گفت: در مسائل سیاست داخلی و خارجی باید تمامی اقشار جامعه اعم از احزاب و طوایف مختلف دست در دست هم با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در سرنگونی قدرت‌های پلید جهانی تلاش کنند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام ایوب رنجبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماکو با اشاره به تقوای الهی گفت: انسان باید از گناه دوری کند زیرا گناه مانند سم بوده و این سبب تلخی کام انسان می‌شود.

 

وی ضمن تشریح زمینه‌های گناه تصریح کرد: مهمترین گناهان جهل و نادانی است که این اصل اگر تقویت و تبدیل به آگاهی نگردد پایه و ریشه کارهایمان از اول دچار انحراف می‌شود.

 

امام جمعه ماکو غفلت را عامل دیگر در زمینه‌های دوری از تقوای الهی برشمرد و افزود: انسان باید آگاه به امورات زندگی باشد و باید از گذر عمر آگاهی کامل داشته باشد.

 

رنجبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: انس با مساجد و دست آوردهای ماه مبارک رمضان باید ذخیره و توشه سال شود و هیچگاه ارتباط با مسجد و علما نباید قطع شود.

 

وی در ادامه با اشاره به ۳ رخداد مهم از دیدگاه رهبری طی سالجاری تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمله موشکی فرزندان دلیر سپاه پاسداران به گروه تکفیری و تروریستی از رخداد‌های مهم در سالجاری بود.

 

خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید بر موضوع آتش به اختیار گفت: هدف و مقصود مقام معظم رهبری از بیان این موضوع، حضور و احساس مسئولیت در مسائل و زمینه‌های فرهنگی و نه هتاکی، تبدیل شدن به وسیله و ابزاری برای دشمنان است.

 

رنجبری با اشاره به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر این که مسئله فلسطین باید مسئله اول دنیای اسلام شود تاکید کرد: در مسائل سیاست داخلی و خارجی باید تمامی اقشار جامعه اعم از احزاب و طوایف مختلف دست در دست هم با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در سرنگونی قدرت‌های پلید جهانی تلاش کنند.

 

وی با اشاره به نصب تابلوی روز شمار ۲۵ ساله برای نابودی رژیم غاصب در یکی از شهرهای ایران در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: همانگونه که رهبرمان گفتند، رژیم کودک کش باید از صفحه روزگار حذف شود و در این میان وظیفه ما پرهیز و اجتناب کردن از رفتارهای سلیقه‌ای است.

 

امام جمعه ماکو ضمن تبریک پیشاپیش روز صنعت و معدن با اشاره به وجود معادن،  ظرفیت بالاقوه و زمینه ایجاد اشتغال در منطقه گفت: باید مسئولین از این قشر زحمتکش در عرصه تولید و اشتغال حمایت جدی کنند.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=262185

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه