Wednesday, 24 April , 2024
11

اجرای ۴۱ برنامه راهبردی در پلدشت/ بسیج، مظهر شکوفایی و رشد

  • کد خبر : 276098
  • 29 آبان 1399 - 10:36
اجرای ۴۱ برنامه راهبردی در پلدشت/ بسیج، مظهر شکوفایی و رشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری ” بسیج پیشرو خدمت، امید آفرینی ” از ۳۰ آبان تا ۶ آذر برگزار می شود.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و یکمین گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به جایگاه و منزلت و اهمیت بسیج به‌عنوان شجره طیبه گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند، بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج مظهر شکوفایی و رشد است، تصریح کرد: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری ” بسیج پیشرو خدمت، امید آفرینی ” از ۳۰ آبان تا ۶ آذر برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: امسال ۴۱ برنامه راهبردی برای شهرستان برنامه ریزی شده است که متناسب با شرایط کرونایی و دستور العمل ستاد مقابله با کرونا اجرایی می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اعزام گروهای جهادی، پزشکی جهت ویزیت و درمان بیماران به‌صورت رایگان، برپایی ایستگاه‌های سلامت‌محور جهت توزیع رایگان ماسک و امربه‌معروف برخی از افراد که نسبت به استفاده از ماسک و سایر دستورالعمل‌ها بی‌تفاوت هستند را از برنامه‌های حوزه سلامت این هفته است.

 

یوسفی گفت: دیدار با ائمه جمعه و غبارروبی مزار شهدا که با رعایت شدید دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: افتتاح طرح های محرومیت زدایی، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار و اهداء جهازیه به نوعروسان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت سخنرانی مقام معظم رهبری در ۵ آذر ماه را برنامه شاخص دیگر در سطح کشور توصیف و افزود: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی در فضای مجازی گوشه ای دیگر از برنامه های هفته بسیج است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276098

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه