Wednesday, 1 May , 2024
5

اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی

  • کد خبر : 276285
  • 25 آذر 1399 - 10:37
اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته شهید سپهبد سلیمانی، ۹ دی و چهلم شهید فخری زاده در پلدشت برگزار شد.

به گزارش آراز سسی،  جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته شهید سپهبد سلیمانی، ۹دی و چهلم شهید فخری زاده صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی ضمن گرامیداشت هفته شهید سپهبد سلیمانی، ۹ دی و شهید فخری زاده گفت: با توجه به روند مقابله با استکبار، رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ماهیت استکبار ستیزی و شکست دشمنان در مرزهای جغرافیایی در کشورهای عراق، یمن و سوریه ، دشمنان حذف شخصیت های برجسته نظام را در مدیریت راهبردی و استراتژیکی خود قرار داده اند چرا که امروزه نماد استکبار از نظر آزادی خواهان جهان آمریکا بوده و نماد مقاومت جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: دشمن غافل از آن است که با ریختن خون دو شهید، در حقیقت یک جریان و یک مکتب زنده و پویاتر می شود و به تعبیر مقام معظم رهبری که فرموده اند، شهید سلیمانی به دلیل توجه، حساسیت، تقویت و جهت دهی در راستای انتقال مبانی اسلام ناب محمدی و اندیشه های امامین عزیز به سان یک مکتب (مکتب شهید سلیمانی) شناخته شده است.

وی اظهار کرد: شهید سپهبد سلیمانی تنها یک سرباز ولایت و ژنرال نظامی نبود لذا بخاطر همین موضوعات باید مجموعه ای تحت عنوان بنیاد شهید سلیمانی شکل بگیرد و وظیفه و رسالت آن رواج مکتب شهید سلیمانی و جلوگیری از تحریف اندیشه های ناب این شهید است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: همزمان با این هفته بیش از ۱۰ مورد برنامه از قبیل دیدار با خانواده شهداء و مدافعان سلامت، اهداء خون به نیابت از سردار دلها، برگزاری یادواره شهداء و برگزاری مسابقه از وصیت نامه سردار دلها و مقاله نویسی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276285

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه