Friday, 29 March , 2024
19
امام جمعه پلدشت:

آمریکا به‌دنبال وقت‌کشی و زیاده‌خواهی است/ واکسن ایرانی؛ واکسیناسیون ایرانی/ رئیس جمهور منتخب روال مذاکرات را طبق سیاست‌های نظام پیگیری نمایند

  • کد خبر : 278123
  • 04 تیر 1400 - 14:06
آمریکا به‌دنبال وقت‌کشی و زیاده‌خواهی است/ واکسن ایرانی؛ واکسیناسیون ایرانی/ رئیس جمهور منتخب روال مذاکرات را طبق سیاست‌های نظام پیگیری نمایند
امام جمعه پلدشت گفت: تولید واکسن ایرانی نمونه و الگوی گفتمان «ما می‌توانیم» است.

به گزارش آراز سسی؛ حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت صـبر و نـماز گفت: “یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّـلاَهِ إِنَّ اللّه َ مَعَ الصَّابِرِینَ ” اى کـسانى که ایمـان آورده ایـد، از صـبر و نـماز کمـک و اسـتعانت بـجوییـد، همـانا خـداونـد بـا صبـر کننـدگان است، عزّت و فلاح کمیائى است که در سایه خودسازى و تربیت روح و تهذیب نفس فراهم مى آید.

 

وی تصریح کرد: انبیاء الهى و اولیاء دین و بزرگان، با صبر و پایدارى و شکیبائى، هم به اهداف بلند خویش رسیدند، و هم درس مقاومت به پویندگان راه حق آموختند و نشان دادند که صبر فرزند عزم و اراده است و پدر پیروزى و با سازش و سکوت و ذلّت پذیرى هیچ نسبتى ندارد.

 

وی اظهار کرد: ۳۶ قالَ عَلِىُّ علیه السلام: حَلاوَهُ الظَّفَرِ تَمْحُو مِرارَهَ الصَّبْرِ. امام على علیه السلام فرمود: شیرینى پیروزى، تلخى صبر را محو مى کند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به نگاه فرصت‌محور افزود: رهبر انقلاب به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۴۰۰، پیامی شکرانه و شادباشی صادر کردند که با توجه به فحوا و محتوای پیام می‌توان گفت این پیام با رویکردی واقع‌بینانه و توجه به تهدیدهای چهارگانه، دارای نگاه رو به جلو، امیدوارانه و فرصت‌محور است. این نگاه فرصت‌محور به‌خوبی از بیان ویژگی‌های ملت ایران، توصیف انتخابات و توصیه‌های محوری استنباط می‌شود.

 

به گفته وی مدیران موفق، فرصت‌شناس هستند و تفاوت بین زمان‌های عادی و فرصت‌های خاص را تشخیص می‌دهد و از آنها به‌عنوان زمان‌هایی ارزشمند و ارزش‌آفرین بهره می‌برند. علاوه بر فرصت‌شناسی، رکن دیگر مدیریت موفق، فرصت‌سازی و فرصت‌آفرینی است. مهارت خلق فرصت برای خود و دیگران نقش مهمی در موفقیت‌ها دارد.

 

طالبی با تاکید بر امید گفت: عنصر امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده به‌عنوان کلید اساسیِ همه‌ی قفل‌ها، محوری‌ترین توصیه بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

وی با اشاره به کار جهادی تصریح کرد: روحیه‌ی جهادی یعنی کار را برای خدا انجام دادن، کار را وظیفه‌ی خود دانستن، همه‌ی نیروها را در راهِ کارِ درست به‌میدان آوردن.

 

وی اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ با همه فراز و نشیب‌هایش پایان یافت، ۴۹درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و ۶۲درصد به رییس جمهور منتخب رأی دادند.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: وضعیت کرونایی، مدیریت ضعیف دولت در ۸ساله گذشته، فاصله گرفتن بسیاری از مدیران از مردم، جنگ روانی و رسانه‌ای بی‌امان دشمن و پیاده‌نظام او، سیاه‌نمایی خودی‌ها در داخل کشور و مدیریت ضعیف فرایند انتخابات به‌ویژه در روز ۲۸ خرداد و پس‌ازآن از عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات بود.

 

طالبی با تاکید بر واکسن ایرانی؛ واکسیناسیون ایرانی گفت: تولید واکسن ایرانی نمونه و الگوی گفتمان «ما می‌توانیم» است؛ با تولید انبوه واکسن برکت و انواع دیگر واکسن‌های ملی، مردم ما معنای واقعی خنثی‌سازی تحریم را مشاهده کرده و لمس می‌کنند.

 

وی یا اشاره به اینکه آمریکا همچنان به‌دنبال وقت‌کشی و زیاده‌خواهی است، تصریح کرد: علیرغم برخی خبرها که حکایت از آمادگی آمریکا برای لغو تحریم‌های بانکی، مالی، نفتی، کشتیرانی و معدنی از سوی رسانه‌های غربی منتشر شده است؛ آمریکا به‌دنبال لغو کامل تحریم‌ها نیست و فقط به‌دنبال توقف موقت تحریم‌ها در مدت زمان ۱۲۰تا ۱۸۰روزه است! این فقط یک بلوف سیاسی است که آمریکایی‌ها برای گروگانگیری اقتصاد ایران زده‌اند.

 

وی اظهار کرد: از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم چنانچه در مصاحبه خبری خود اعلام کردند با دقت هرچه تمام‌تر وضعیت کنونی را رصد کرده و روال مذاکرات را طبق سیاست‌های کلان نظام پیگیری نمایند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: از همه دست‌اندرکاران امر جامع انتخابات، به‌ویژه هیئت‌های اجرایی و وزارت کشور، هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان، نهادهای امنیتی و انتظامی، بسیج، رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب، فعالان فضای مجازی، مدافعان سلامت و سایر پشتیبانان این جهاد بزرگ از یک سو و سایر داوطلبان محترم و هواداران مکرم ایشان که زمینه ایجاد رقابتی جدی، سالم و اخلاق‌مدار را فراهم نمودند، مراتب سپاس و امتنان خود را ابراز نماییم، اما قدرشناسی ویژه ما از امام امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) است که از بلندای حکمت الهی خود، در هر مقطع و موقعیت، با رهنمودهای راهگشا و گره‌گشای خود، افق‌های جدیدی را می‌گشایند و تحقق این امر جامع را به سرانجام مطلوب آن رهنمون شدند.    

به گفته وی ان‌شاءالله دولت جوان حزب اللهی، که برخاسته از درون مردم و آشنا به مطالبات هموطنان و ظرفیت‌های کشور است، با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای ولی امرمان، در عمل به وعد‌های خود گام‌های بلندی را با همراهی مجلس انقلابی و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای کشور، برای کاستن از فشار مشکلات و حرکت سریع‌تر برای نیل به اهداف و آرمان‌های پیش رو در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی برخواهد داشت.    
               

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه