Friday, 29 March , 2024
14
امام جمعه پلدشت:

آمریکای بایدن مانند آمریکای ترامپ فرقی ندارد/ فنّ بَدَل تحریم‌ها خنثی سازی تحریم ها است/ راه حل مشکلات کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است

  • کد خبر : 277302
  • 29 اسفند 1399 - 14:23
آمریکای بایدن مانند آمریکای ترامپ فرقی ندارد/ فنّ بَدَل تحریم‌ها خنثی سازی تحریم ها است/ راه حل مشکلات کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است
امام جمعه پلدشت گفت: انتخابات 28 خرداد 1400، برای غربی‌ها بسیار مهم است، چراکه دشمن به این تحلیل رسیده که در این انتخابات، اگر جریان انقلابی پیروز گردد، پازل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تکمیل خواهد شد.

به گزارش آراز سسی؛ حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان براى انسان به سوى خدا یکى از ماه هاى سال است و براى آن جایگاه بزرگ و پر فضیلتى در احادیث و روایات اسلامى از سوى پیشوایان دینى گزارش شده است.

وی با اشاره به اعمال مشترکه ماه شعبان تصریح کرد: روزه، خواندن مناجات معروف «شعبانیه»، بسیار صلوات فرستادن، صلوات شعبانیه، استغفار و صدقه گوشه ای از این اعمال است.

وی اظهار کرد: ‌‏ما اگر با مناجات شعبانیه و مفاهیم تکان دهنده و تحول آفرین آن در سالهای گذشته بیشتر مأنوس بودیم امروز شاهد این همه بداخلاقی و حریم شکنی در صحنه انتخابات نبودیم؛ اگر فرازهای بلند و شکوه آفرین این مناجات را می دیدیم بالاترین مقام های دنیوی در نظر ما بسیار پست و حقیر جلوه می کرد.

امام جمعه پلدشت با تاکید بر عدم تغییر ماهیت شیطان بزرگ افزود: سند امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه گذشته منتشر شد و در این سند که «راهنمای موقت راهبرد امنیت ملی» نام دارد، چشم‌انداز آینده سیاست خارجی آمریکا ترسیم شده است.

به گفته وی آنان که ساده‌انگارنه، چشم به راه تغییری درسیاست‌های منطقه‌ای آمریکا در غرب آسیا هستند باید بدانند آمریکای بایدن مانند آمریکای ترامپ به هیچ چیز جز نابودی جبهه مقاومت راضی نخواهد شد، نباید فریب برخی عقب‌نشینی‌های کلامی و عملیِ کوتاه مدت را خورد.

طالبی با اشاره به ابعاد اصلی اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ برای دشمن گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، برای غربی‌ها بسیار مهم است، چراکه دشمن به این تحلیل رسیده که در این انتخابات، اگر جریان انقلابی پیروز گردد، پازل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تکمیل خواهد شد. در نگاه تحلیل‌گران، ایران اسلامی دارای اهرم‌های اقتدار فوق‌العاده مهمی دارد که عمده‌ترین آنها عبارت است از سه مؤلفه‌ی فن‌آوری هسته‌ای، قدرت موشکی، عُمق استراتژیک(حضور تعیین‌کننده و مؤثر در منطقه غرب آسیا). آنچه این پازل اقتدار را تکمیل خواهد کرد، «اقتصاد قوی» است.

وی تصریح کرد: فنّ بَدَل تحریم‌ها، نه «رفع»، بلکه «خنثی‌سازی» تحریم‌هاست و راهکار آن، بی‌اثر نمودن تحریم‌ها از رهگذر «اقتصاد قوی» است، که شگرد دست‌یابی به آن نیز، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. غربی‌ها نیک می‌دانند آنچه می‌تواند این قطعه و پازل چهارم اقتدار را برای ایران به ارمغان آورد، دولتی انقلابی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «دولت جوان حزب‌اللهی» است.

وی در خصوص راهبُرد‌های دشمن در انتخابات از بیان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: تخریب انتخابات، عدم برگزاری انتخابات، کمرنگ شدن انتخابات، تعویق انتخابات، عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی، تضعیف نهادهای انتخابی با هدف تضعیف نمادهای مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی، تشویق مرتب مسؤولان به ناتوانی از برگزاری انتخابات، به جان همدیگر انداختنِ جناح‌ها، برگزاری انتخابات با آشوب، دعوا، تنازع و درگیری، فضاسازی برای القای تقلب و تبعیض و زیر سوال بردن انتخابات، متأثر شدن مردم تحت تاثیر غوغاها و تهمت زنی ها و هوچی گری ها و عدم انتخاب نامزد یا نامزدهای حقیقی، متأثر شدن مردم تحت تاثیر غوغاها و تهمت زنی ها و هوچی گری ها و عدم انتخاب نامزد یا نامزدهای حقیقی و تلخ کردن شیرینی انتخابات به کام مردم است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به دو راهبرد کلان دشمن برای اثرگذاری بر انتخابات پیش رو افزود: مشارکت حداقلی مردم و شکست جریان انقلاب(عدم تحقق «دولت جوان حزب‌اللهی») دو راهبرد مهم دشمن است.

به گفته وی همه علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی باید بر مدار وحدت‌آفرینی حرکت کرده و با انتخاب “راهبرد نامزد واحد” شاهد تحقق و تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی باشیم.

طالبی با اشاره به ۵ شعبان ولادت حضرت امام سجاد(ع)(۳۸ ق)گفت: پنجمین شاخه‌ی درخت پر بار شعبان که می‌روید، میوه‌ای از جنس بهشت و طعم شیرین سجده‌های عاشقانه‌ی زینت عبادت کنندگان دارد و امروز حسین علیه‌السلام است که آغوشش گشوده شد برای فرزندی که سید ساجدین عالم خواهد شد.

امام جمعه پلدشت افزود: امام سجاد علیه‌السلام که صدای رسای کربلاست و راوی با صلابت عاشورای پدرش؛ دردانه‌ای از گنجینه‌ی مهر حسین ‌بن علی (ع) است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277302

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه