Thursday, 2 May , 2024
6

آمدیم بگوییم پای انقلاب هستیم

  • کد خبر : 288603
  • 22 بهمن 1402 - 14:57
آمدیم بگوییم پای انقلاب هستیم
امروز در بیست و دومین روز از بهمن و نخستین روز ماه مبارک شعبان، مردم پلدشت هم‌زمان با سراسر کشور عید بزرگ انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و برای چهل و پنجمین بار یاد حماسه‌آفرینی‌ها و باهم بودن‌ها را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، مردم غیور پلدشت با دردست‌داشتن پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی، شعار «الله‌اکبر»، «لا اله الا الله محمد رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند و از ابتدا تا انتهای مسیر راهپیمایی‌ها این شعارها بود که مدام تکرار می‌شد و به گوش می‌رسید.

هزاران نفر از عاشقان انقلاب اسلامی از پیر و جوان، زن و مرد امروز در جشن پرشکوه انقلاب حضوری حماسی داشتند.
اگر قرار باشد شباهت حال و هوای امروز خیابان‌ها را باحال و هوای روز دیگری بیان کنیم، قطعاً آن روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ خواهد بود، روز تجلی عشق به وطن، اتحاد، همدلی، یکپارچگی و وفاداری به انقلاب اسلامی که همگی به خیابان‌ها آمدند و به انقلاب اسلامی پیوستند.

امروز در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، مردم پلدشت همگام با ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی از هر قشر و طبقه‌ای با همدلی، همراهی و هم‌آوازی به خیابان‌ها آمدند، با یک هدف.

هدفی که از انقلاب اسلامی به ما مانده و به ما رسیده است، هدفی که از امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به ما یاد داده شده و از مقام معظم رهبری به ما راهنما شده است، هدفی که از شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برایمان الگو و مانند نور ساطع شده است.

هدفی که مایه افتخار و قدرت ملت ایران شده است، هدفی که به ما عزت داده و آزادی بخشیده است، هدفی الهی که از جانب خدا برای ما مایه رحمت و برکت شده و این هدف همان حمایت از انقلاب است، مقاومت در برابر دشمن است، حفظ اسلام و ایران است و تحقق وعده خداست.

ملت ایران انقلاب اسلامی را از نهضت عاشورا الگو گرفته است

یحیی حسین‌خانی به‌عنوان معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به امنیت موجود در منطقه و کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان است.

وی تصریح کرد: با وجود تهدیدات امنیتی در آن‌سوی مرزها و تلاش دشمنان اسلام و انقلاب در برهم‌زدن آرامش و امنیت مردم، با تلاش و مجاهدت‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در استان برقرار بوده و مردم استان به عینه شاهد این امنیت هستند.

وی اظهار کرد: افزایش کشفیات در مرزهای استان، نشان می‌دهد دشمنان برای برهم‌زدن امنیت و آرامش مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور با هوشیاری و اقتدار تمامی این توطئه‌ها را نقش‌برآب کرده‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان غربی افزود: ملت ایران انقلاب خود را از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند.

حسین‌خانی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه و ایثار نیروهای مسلح برای جلوگیری از ناامنی در منطقه و مرزهای آذربایجان غربی اضافه کرد: به مدد این تلاش‌ها، امروز شاهد امنیت پایدار در این مناطق و مرزها هستیم و بااقتدار نیروهای مسلح ما، تروریست‌ها و ضدانقلاب در خارج از مرزها رصد شده و با آنان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه مرزبانان ما در سخت‌ترین شرایط از مرزهای کشور صیانت می‌کنند، گفت: علاوه بر وظایف مرزبانی که به‌صورت کامل اجرایی می‌شود این نیروهای خدوم همیشه در شرایط سخت مشغول امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم مرزنشین نیز هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288603

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه